پنج شنبه / ۲۹ آذر ۱۳۹۷ / ۰۸:۲۰
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۸۲۰۶۵
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

سیلوی ۵۰ هزار تنی گندم سیرجان مجهز به سیستم‌های روز دنیا است

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: بارگیری سیلو و مرکز ذخیره سازی ۵۰ هزار تنی گندم سیرجان مجهز به خط ریل و سیستم‌های کنترل روز دنیا است.

یزدان سیف مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اظهار کرد: سیلو و مرکز ذخیره‌سازی سیرجان پس از رفع موانع و مشکلات و بارگیری گندم به بهره برداری رسید.
وی افزود: زمینه‌ی اتصال سیلوی سیرجان به خطوط ریلی کشور فراهم شده که با تکمیل خط ریلی، این مرکز به شبکه ریلی کشور متصل خواهد شد و سبب صرفه‌جویی در هزینه‌های حمل و نقل گندم در این منطقه می‌شود.
سیف با بیان اینکه استانداردسازی مراکز و تأسیسات ذخیره‌سازی و سیلو‌های گندم یکی از برنامه‌های مهم شرکت بازرگانی دولتی ایران است، بیان کرد: سیلوی سیرجان از سیستم‌های پیشرفته به روز دنیا استفاده شده است، به‌طوری که کنترل و نظارت بر دما، تناژ و غیره گندم موجود در این مرکز توسط کاربر رایانه در هر زمان و مکانی قابل رصد و گزارش‌گیری است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در پایان تصریح کرد: پایانه حمل ریلی گندم کرمان که به طور موقت و با حداقل هزینه راه اندازی شده در آینده تجهیز و به پایانه دایم تبدیل خواهد شد و ظرفیت حمل و بارگیری روزانه ۱۱۰۰ تن این پایانه در شرایط اطمینان بخشی قرار خواهد گرفت.

(پنج شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷) ۰۸:۲۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها