یکشنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۷ / ۱۲:۴۲
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۸۱۹۶۷
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایسنا
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

قیمت مرغ در قفس می‌ماند؟

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت یزد با اشاره به افزایش قیمت کنونی گوشت مرغ تا 11 هزار و 950 تومان در بازار عرضه‌ی یزد، گفت: تلاش می‌شود تا قیمت مرغ تثبیت شود و روی قیمت هر کیلو 12 هزار تومان ثابت بماند.

علی افشارپور در مورد افزایش ناگهانی قیمت گوشت مرغ، اعلام کرد: افزایش قیمت نهاده‌ها، کاهش تولید مرغ در داخل استان و مشکلات مرغداران باعث افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار شده به نحوی که در حال حاضر هر کیلو گوشت مرغ به قیمت 11 هزار و 950 تومان عرضه می‌شود.
وی افزود: البته با توجه به وضعیت خوب جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان، ثبات قیمت‌ها را پیش‌بینی می‌کنیم ولی تلاش می‌شود تا قیمت مرغ در وضعیت کنونی ثبیت شود و حداکثر روی قیمت 12 هزار تومان ثابت بماند.
این مسئول در مورد افزایش قیمت گوشت قرمز نیز تصریح کرد: کمبود تولید دام در استان به دلیل خشکسالی‌ها باعث شده تا تولید داخلی کفاف نیاز استان را ندهد و به عبارتی یزد در تامین گوشت قرمز مورد نیاز نقش مصرف‌کننده دارد و عمده نیاز خود را باید از خارج استان تامین می‌کند.
افشارپور، تامین دام از خارج از استان، افزایش قیمت نهاده‌های پرورش دام و خروج دام از کشور را دلیل اصلی افزایش قیمت کنونی گوشت گوسفند دانست و گفت: البته قیمت کنونی گوشت گوسفند به ثبات رسیده و هر کیلو گوشت مخلوط  به قیمت 67 هزار تومان عرضه می‌شود.

(یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷) ۱۲:۴۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها