سه شنبه / ۲۰ آذر ۱۳۹۷ / ۰۸:۴۷
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۸۱۸۲۳
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس شیرینی و شکلات

واردات ۳میلیون تن شکر، عامل بیکاری کارگران هفت تپه بود

مرتضوی گفت: روزی که سه میلیون تن شکر وارد کشور شد، تیر خلاص را به کارگران هفت تپه زدند.

محمدرضا مرتضوی دبیرخانه صنعت معدن تجارت ایران در حاشیه دوازدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان گفت: در بخش تولید رقابت ما ملایم است و امیدوارم سیاست هم از صنعت تجارت و تولید بیاموزد و در هر رقابتی همه پیشینه انقلابی را به چالش نکشیم.
وی افزود: ما نیاز به بنیاد کار و تلاش در کشور داریم. باید ایران را تبدیل به یک کشور پویا کنیم.
مرتضوی با اظهار تاسف از وجود ۳۰ میلیون ایرانی در زیر خط فقر، گفت: امیدوارم با راهنمایی پیرترها و با عزم جوانان، تولید وکار را در کشور سرلوحه قرار دهیم.
دبیرخانه صنعت معدن و تجارت ایران اظهار کرد: اگر کشورهای پیشرفته همچون آلمان توانسته اند به موفقیت برسند، حاصل تلاش و پشتکار و کار مداوم است.
وی افزود: بجای احداث بنیادهای جدید حمایتی بیاییم سیستم تامین اجتماعی قوی در کشور به راه بیندازیم.
مرتضوی با انتقاد از سیستم یارانه دهی در کشور گفت: باید فضای آزادی برای به اثبات رساندن استعدادهای جوانان در کشور ایجاد شود.
وی تصریح کرد: به جوانان توصیه می کنم که خسته نشوید. فرزندان امام خمینی (ره) می توانند با پشتکار و استفاده از منابع وافر، کشور را بسازند.
مرتضوی گفت:پول های سازمان تامین اجتماعی و شرکت های وابسته را به جوانان کارآفرین بدهید تا مشکل بیکاری حل شود.
دبیرخانه صنعت معدن و تجارت ایران ابراز کرد:آن روزی که سه میلیون تن شکر وارد کشور شد، تیر خلاص را به کارگران هفت تپه زدند.
وی با تاکید بر این موضوع که لیاقت کارگر ایرانی فقط ۸۰ دلار نیست،گفت: باید درکنار هم بایستیم تا توطئه های آمریکا را نقش بر آب کنیم. هیچ امنیتی بدون توجه به معیشت کارگران و طبقه متوسط باقی نمی ماند.
وی تصریح کرد: با برطرف شدن تفرقه ها و با در نظر گرفتن دستاوردهای ۴۰ سال گذشته، می توانیم در راه سازندگی کشور، متحد شویم.
دبیرخانه صنعت معدن و تجارت ایران بیان کرد: باید در راه مبارزه برای سازندگی کشور بی وقفه تلاش کنیم و از آرمان های خود یک قدم به عقب بازنگردیم.

(سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷) ۰۸:۴۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها