یکشنبه / ۱۸ آذر ۱۳۹۷ / ۱۳:۱۵
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۸۱۷۷۸
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

برنامه‌ریزی در زمینه عرضه محصولات و برندسازی در سازمان مرکزی تعاون روستایی

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در برنامه «طراحی برندهای جدید شبکه تعاون روستایی کشور» گفت: از نیمه دوم سال ۱۳۹۷ موضوع احیاء برندهای قبلی و برندسازی جدید محصولات و کالاهای اساسی از سوی تشکلها (اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی) عملیاتی خواهد شد.

 حسین شیرزاد در تشریح این راهبرد مهم سازمان مرکزی تعاون روستایی اعلام کرد: درحال حاضر ، این برنامه در ۹ استان مستعد کشور شامل؛ استان اصفهان، محصولات لبنی، گلاب، خوراک دام با برند گلپایگان، تیران و فلاورجان، استان کرمان، محصول ذرت علوفه ای از استان خراسان رضوی، محصول زعفران با برند تروکا، استان مازندران، محصول برنج تروکا از استان یزد، انواع حبوبات تروکا؛استان مرکزی،آب آشامیدنی با برند تروکا از استان گیلان، محصول چای و برنج به ترتیب با برند عدالت و ژم؛ استان قم، محصول مرغ با برندهای بهاران و یاران از استان مرکزی، محصول حبوبات با برند انقلاب از استان زنجان، محصول مرغ با برند تروکا پیگیری خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: محصولات کشاورزی از طریق برندهای فوق در سطح فروشگاه‌های شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی عرضه خواهد شد.
 
شیرزاد اضافه کرد: همچنین برند «بتکا» (بازرگانی تعاونی های کشاورزی ایران) نیز همزمان در بازارهای داخلی و بازار روسیه، برای محصولات کشاورزی که از طریق شبکه تعاونی‌ها صادر می‌گردد به ثبت رسیده است.
 
وی ادامه داد: «بتکا» در حال حاضر نیز در تأمین لیزین و متیونین، ۱۰ درصد بازار ملی را هدف گذاری کرده است.
 
گفتنی است؛ محصولات دارای برند، با توجه به نوع شناسنامه و کدینگ محصول، شرایط نگهداری و دمای سردخانه‌ای مخصوص آنها از دیگر کالاها متمایز شده و در این میان، حق خریداران در انتخاب محصولات موردنظر، به بهترین شکل ممکن تأمین خواهد شد.
(یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷) ۱۳:۱۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها