سه شنبه / ۱۳ آذر ۱۳۹۷ / ۱۴:۵۲
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۸۱۶۶۰
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی ۲۲ آذرماه برگزار می‌شود

یک مقام مسئول گفت: بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه صنعت چاپ در منطقه خاورمیانه با حضور صد‌ها شرکت داخلی و خارجی از ۲۲ تا ۲۵ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

احمد ابوالحسنی رئیس ستاد برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: در این نمایشگاه ۴۰۰ شرکت داخلی از ایران و ۴۵ شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، سوئد، آلمان، فرانسه، چین، ترکیه و کره جنوبی حضور و مشارکت دارند و نوین ترین تولیدات و خدمات خودشان را ارائه می‌کنند.
 
وی افزود: شرکت‌های داخلی و خارجی حاضر در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته‌؛ جدیدترین و نوین ترین دستگاه‌های چاپ،دستگاه های بسته بندی، دستگاه‌ها و تجهیزات کد‌گذاری، دستگاه‌های پلمپ صادراتی و کالاها و اجناس مخصوص بسته‌های داخلی و صادراتی را به نمایش می‌گذارند.
 
رئیس ستاد برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی اضافه کرد: این شرکت‌ها همچنین روش‌های نوین بسته‌بندی کالا برای جذب مخاطبان و بازارهای صادراتی را نیز به نمایش می‌گذارند.
 
وی تصریح کرد: در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه چاپ، یک همایش علمی و چهار کارگاه تخصصی در زمینه های مختلف صنعت چاپ و بسته بندی و نقش و جایگاه مهم آن در توسعه صنعتی و صادراتی کشور برگزار می‌شود.
 
ابوالحسنی اضافه کرد: همزمان با برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت چاپ، نخستین همایش بین المللی صنعت چاپ نیز در سالن شماره دو نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و در آن شخصیت‌هایی از کشورهایی کره جنوبی، چین و تایوان و همچنین برخی از مقامات کشورمان و شخصیت های علمی سخنرانی خواهند کرد.
 
وی با بیان اینکه در طول چهار روز برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، چهار هیئت تجاری و بازرگانی از کشورهای افغانستان، عراق، چین، کره جنوبی و تایوان از نمایشگاه بازدید کنند و با شرکت های ایرانی وارد مذاکرات تجاری و اقتصادی می‌شوند.
 
رئیس ستاد برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی گفت: ۳۰درصد از فضای نمایشگاه امسال در اختیار بخش ماشین‌آلات چاپ، ۴۰ درصد در اختیار ماشین آلات بسته‌بندی و ۳۵درصد در اختیار دیگر بخش های مرتبط قرار خواهد گرفت.
 
وی افزود: ماشین‌آلات صنعت چاپ بسیار سنگین و دارای قطعات و بخش‌های بسیاری است و نمی‌توان آن را در مدت کوتاهی سرهم کرد، اما با این وجود در نمایشگاه امسال شاهد حضور تعداد زیادی از آنها هستیم.
 
ابوالحسنی تصریح کرد: هدف از برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ؛ ارائه جدیدترین خدمات و محصولات در جهت حمایت از تولید داخل، حمایت از صنایع داخلی و انتقال دانش و تکنولوژی است.
 
 بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته از ۲۲ تا ۲۵ آذرماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان است.
(سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷) ۱۴:۵۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها