سه شنبه / ۱۳ آذر ۱۳۹۷ / ۱۰:۳۸
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۸۱۶۴۶
گزارشگر : ۳۵۱۶
ایلنا
سرویس فرآورده های لبنی

نگران واردات شیرخشک صنعتی در پوشش شیرخشک نوزاد هستیم/ واردات شیرخشک ضربه به اقتصاد کشور است

رئیس انجمن صنفی گاوداران کشور گفت: نگران واردات کالای دیگری به جای شیر خشک نوزاد به کشور هستیم، نگرانی ما واردات شیرخشک صنعتی در قالب و پوشش واردات شیرخشک نوزاد است.

سید احمد مقدسی رئیس انجمن صنفی گاوداران کشور ، در خصوص لغو ممنوعیت واردات شیر خشک نوزاد به کشور اظهار کرد: بخشی از مواد اولیه شیرخشک کودک وارداتی است و تنها بخشی از آن توسط داخل تامین می‌شود اما وزارت صنعت، معدن و تجارت بدون در نظر گرفتن نظر وزارت جهاد کشاورزی و اتحادیه‌ها این تصمیم را گرفته است.
 
وی افزود: ما توان تولید شیرخشک کودک را در کشور داریم و انجمن شیر خشک کودک هم به این موضوع صحه می‌گذارد و مخالف این واردات است اما برخی از واردات سود بیشتری می‌برند و این یعنی خروج ارز از کشور، که به نفع مردم و کشور نیست.
 
رئیس انجمن صنفی گاوداران کشور با ابراز نگرانی از این لغو ممنوعیت اذعان داشت: ما نگران واردات کالای دیگری به جای شیر خشک نوزاد به کشور هستیم، نگرانی ما واردات شیرخشک صنعتی در قالب و پوشش واردات شیرخشک نوزاد است.
 
وی افزود: می‌خواهند عرضه را دوباره به دست صنایع لبنی بدهند و مشوق‌های صادراتی را به نفع خودشان جذب کنند تا کارخانجات شیرخشک و گاوداران را زیر سلطه خود بگیرند و مدیریت کنند.
 
وی گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت با تولید داخل گویا دشمنی دارد و در سال حمایت از تولید داخل بیشترین ضربه را به تولیدکنندگان می‌زند.
(سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷) ۱۰:۳۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها