یکشنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۷ / ۱۲:۵۳
سرویس : خشکبار، حبوبات و تنقلات
کد خبر : ۸۱۵۶۶
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایلنا
سرویس خشکبار، حبوبات و تنقلات

علاقمند به واردات آجیل هستیم/ به تجارب ایران در زمینه نحوه مدیریت کشور در شرایط سخت نیازمندیم

عضو اتحادیه تعاونی‌های بین المللی منطقه آسیا و اقیانوسیه گفت: ما قصد واردات آجیل از ایران را داریم مخصوصا در محصولی مانند پسته که کیفیت بالایی در این کشور دارد و محصول صادراتی ایران محسوب می‌شود.

نیم نماینده کشور نپال و عضو اتحادیه تعاونی‌های بین المللی منطقه آسیا و اقیانوسیه در خصوص دلایل حضور نپال در ICA اظهار کرد: با توجه به اینکه کشورهای عضو جزو کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه هستند نپال می‌تواند از این فرصت برای دریافت اطلاعات و آموزش‌های لازم و تکنولوژی کشورهای دیگر برای پیشرفت بیشتر خود استفاده کند.
وی در رابطه با همکاری‌های تجاری نپال با ایران خاطرنشان کرد: نپال کاملا آماده همکاری با ایران در زمینه‌های مختلف تجاری اعم از واردات و صادرات محصولات کشاورزی و کالاهای تجاری است.
نیم گفت: ما آمادگی داریم تجارب تجاری و توسعه‌ای خود را در اختیار ایران بگذاریم و قصد داریم از این همکاری‌ها در جهت پیشرفت نپال در منطقه استفاده کنیم.
وی تاکید کرد: نپال به تجارب ایران در زمینه نحوه مدیریت کشور در شرایط سخت نیازمند است.
نماینده کشور نپال با اشاره به نیاز نپال به آجیل و خشکبار تصریح کرد: ما نیازمند تجارت با ایران در زمینه آجیل هستیم و مردم نپال مصرف بالایی در این زمینه دارند.
وی افزود: ما قصد واردات آجیل از ایران را داریم مخصوصا در محصولی مانند پسته که کیفیت بالایی در این کشور دارد و محصول صادراتی ایران محسوب می‌شود.
وی گفت: امیدواریم بتوانیم همکاری‌های خوبی را با ایران در زمان تحریم‌ها داشته باشیم.

(یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷) ۱۲:۵۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها