یکشنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۷ / ۰۹:۳۵
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۸۱۵۵۸
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس کسب و کار، برندینگ
دومینو:

شکل های جذاب پس از خوردن پیتزا چیزبرگر

دومینو، محبوب ترین پیتزا در انگلستان، پیتزا چیزبرگر جدید خود را عرضه کرده است. با کمپینی که به درستی "The Official food of WTF" نامگذاری شد، آژانس تبلیغاتی VCCP دست به ساخت یک سری فیلم های اجتماعی زده است که به جستجو و کشف حس لذت ناشی از خوردن جدید ترین پیتزای دومینو می پردازد.

هر یک از این فیلم ها صفحه نمایشی دارند که به دو قسمت تقسیم شده است. در نیمه پایینی قهرمانان ما یک تکه از پیتزای چیزبرگری تازه و دست ساز را می خورند. به هر حال، در نیمه بالایی، غلیان یک دنیا حس های هیجان انگیز به تصویر کشیده شده است. انفجار احساسی سیم های متقاطع و طعم های غیر قابل درک، با هم در یک لحظه اتفاق می افتند. آن چه که چشمان شما به عنوان یک پیتزا می بینند، به زیبایی با احساس طعم یک چیزبرگر با وجود تفاوت از زمین تا آسمان جور در می آید.
 
دست اندرکاران
مشتری: Dominos
آژانس خلاقیت: VCCP
مدیر خلاقیت: سام هیت
دستیاران مدیر خلاقیت: جیک فیسک و دانیل سایمز
برنامه ریز: کلر استریکت
رئیس امور مشتریان: هریت گوپی / مت بانی
مدیر امور مشتریان: الیز بولا
تهیه کننده ارشد کل: کارلی هریسون
شرکت فیلمسازی: Blinklnk
کارگردان: جیمز پاپر
تهیه کننده: هوگو دانکین
تهیه کنندگان اجرایی: بارت ییتز
شرکت ارائه دهنده خدمات پس از تولید: Blinklnk Studio
نقاش: William Kay @ Blinklnk Studio
شرکت ارائه دهنده خدمات پس از تولید صوتی: Offset Audio Ltd.
(یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷) ۰۹:۳۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها