شنبه / ۱۰ آذر ۱۳۹۷ / ۱۱:۲۶
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۸۱۵۲۵
گزارشگر : ۳۶۳۲
سرویس کسب و کار، برندینگ

7 فرمول برای موفقیت در کسب و کارها

برای دستیابی به موفقیت در کسب و کار هفت فرمول طلایی وجود دارد که در این مقاله قصد داریم این فرمول ها را به شما همراهان عزیز آموزش دهیم. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

فرمول شماره 1 – برای خود هدف خاصی تعیین کنید و آن را مثل واقعیت، تصویرسازی نمایید. تصویر هدف تان را روی پرده ی ذهن تان بارها و بارها همان طور که دیده بودید، به نمایش بگذارید.

فرمول شماره 2 – برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار خود بهترین کار این است که به دنبال مشکلاتی باشید که بتوانید با محصول یا خدمات خود که کیفیت و ارزش خوبی هم دارد، آن ها را حل نمایید. تمامی کسب و کارهای موفق بر اساس محصولات یا خدماتی هستند که کیفیتی بالا و ارزش خوبی دارند.

فرمول شماره 3 – از کوچک شروع کنید و اصول و کسب و کارتان را به طور کامل فرا بگیرید. صبور باشید، به جای پول زیاد، با وقتی که صرف می کنید، سرمایه گذاری کنید.

راه موفقیت را خودتان هموار کنید

یکی از بهترین راه های تاسیس و رسیدن به موفقیت در کسب و کار موردنظر، هموارسازی راه می باشد. به این معنی که کار خود را با پول کمی شروع کنید و جای این که سرمایه گذاری بیرونی داشته باشید یا قرض بگیرید یا از دوستان وام بگیرید. سپس به پول و سرمایه ای که به دست می آورید کسب و کار خود را رشد و توسعه دهید.

طرح تجاری -کسب و کار - موفقیت -بیزینس 2
امتحان کنید، امتحان کنید و امتحان کنید

فرمول شماره 4 – هر حرکت اصلی را قبل از سرمایه گذاری کردن امتحان کنید. امتحان کنید، امتحان کنید و امتحجان کنید. هیچ گاه چشم بسته به سمت یک کسب و کار شیرجه نروید، بلکه با دقت و هوشیاری کامل به سمت جلو بروید و هر بار یک قدم بردارید.

فرمول شماره 5 – همین طور که به سمت جلو می روید، بر اساس موفقیت های خود و سودی که به دست می آورید، کارتان را توسعه دهید. در واقع کسب و کارتان را با پولی توسعه دهید که در همان کسب و کار به دست آورده اید، نه بر اساس سرمایه ای که آن را قرض گرفته اید.

رسیدن به موفقیت در کسب و کار,کسب و کار,موفقیت در کسب و کار

افرادتان را با دقت هرچه تمام تر انتخاب کنید

فرمول شماره 6 – با دقت تمام افرادی را انتخاب کنید که اطمینان دارید برای رشد و توسعه کسب و کار شما مفید هستند و می توانند به شما کمک کنند. بزرگ ترین اشتباه این است که افراد نامناسب را برای همکاری خود انتخاب نمایید. بنابراین در گزینش افرادی که قصد دارید در کسب و کارتان با آن ها همکاری نمایید، دقت زیادی به خرج دهید تا بتوانید به موفقیت در کسب و کارتان برسید.

برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار خود از اهرم مالی استفاده کنید

فرمول شماره 7 – برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار خود از اهرم مالی استفاده کنید. اهرم مالی قرض گرفتن و اعتبارات بانکی است که در جریان نقدینگی ناشی از کسب و کار موفق تان به دست می آید. هدف از شروع یک کسب و کار این است که منبعی ثابت و قابل پیش بینی از جریان نقدینگی، علاوه بر هزینه ها و مخارج به وجود آوریم و بعد، آن پول را حفظ کنیم. بانک ها می توانند با جریان نقدینگی خودتان، تمام پولی را که می توانید با آن خدمت رسانی کنید را به شما وام دهند.

اوایل نیمه وقت کار کنید

آخرین کاری که می توانید انجام دهید و توصیه کرده ایم که افراد طی سال ها این کار را انجام دهند این است که اگر بدون هیچ پولی کسب و کار خود را شروع می کنید، به صورت نیمه وقت در کسب و کاری که به آن علاقه مند هستید، کار کنید. این شکلی ارزشمند از آموزش در حین کار می باشد.

سعی کنید ابتدا بعد از ظهرها یا آخر هفته ها کار کنید. حتی اگر دوست دارید می توانید در روزهای تعطیل کار کنید تا به نتایج مطلوب در کسب و کار خود دست پیدا کنید.

موفقیت در کسب و کارها

چیزی را یاد بگیرید که نیاز است آن را یاد بگیرید

به هرحال این را به یاد داشته باشید که اغلب کسب و کارها به خاطر کفایت نداشتن مدیریت شکست می خورند و به موفقیت در کسب و کار دست پیدا نمی کنند. بنابراین برای یاد گرفتن چیزهایی که می دانید به آن ها نیاز مبرم دارید، وقت کافی بگذارید تا به موفقیت در کسب و کار نوپای خود دست پیدا کنید.

تا جایی که می توانید صبر پیشه کنید، به این نکته اطمینان داشته باشید که همین زمان هایی که قبل از شروع سرمایه گذاری تان صرف می کنید، همیشه و همیشه در ماه ها و سال های پیش رو شما را به سود خواهد رساند.

برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار خود این تمرین عملی را با دقت انجام دهید

در این جا دو نکته ی مهم و اساسی وجود دارد که شما می توانید برای اجرای این فرمول ها برای رسیدن به موفقیت در کسب و کارتان آن ها را به کار ببندید.

ابتدا آماده باشید که مهم ترین دلیل موفقیت افراد مشهور در زمان شروع کسب و کارشان این است که آن ها از قبل، دانش و تجربه های لازم را برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار خود دارند. شما هم مانند آن ها تکلیف خود را انجام دهید تا به دستاوردهای بزرگی در کسب و کار خودتان دست پیدا کنید.

دوم این که همواره سعی کنید کار خود را از کم شروع کنید. بعضی ها فکر می کنند و بر این باور هستند که با خطر کردن روی تمام پس انداز خود در همان اوایل کار می توانند خیلی سریع تر و با قدرت تر به موفقیت در کسب و کار شان دست پیدا کنند. ولی عکس این امر هم صادق است. بهتر است کار خود را از مقیاس کوچک و کم شروع کنید و بر اساس جریان نقدینگی خودتان که از کارهای موفق قبلی به دست آمده در صدد رشد و توسعه کسب و کارتان باشید تا به موفقیت های مورد نظر دست پیدا کنید و دستاوردهای بزرگی داشته باشید.

(شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷) ۱۱:۲۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها