یکشنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۷ / ۰۹:۳۷
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۸۱۲۲۸
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس کسب و کار، برندینگ
تحلیل یک نوع بسته بندی و شعار تبلیغاتی؛

طلوع خورشید نوید آغاز دوباره

این دیزاین از یک جمله ساده اقتباس شده است که اگر با وجود اشتباهات فراوان در پایان روز هیچ نوع نگرانی به دل راه ندهید، از نو شروع خواهید کرد و عملکرد بهتری را خواهید داشت.

این بدان معنا است که طلوع خورشید نوید یک روز نو و زندگی با افکار جدید را می دهد.

بر این اساس، طلوع خورشید در دنیای دیزاین به مفهوم آغاز دوباره است و نمایش محتویات داخل بسته از پنجره خورشید حاکی از شروع تازه و ارائه کیفیت بهتر در مقایسه با دیگر اجیل های تولید شده است که این بار با کیفیت بالا توسط برند "اعتماد" تولید و عرضه می گردد.
 
با استفاده از عبارت "اعتماد"، برند در تلاش است تا تولید آجیل با کیفیت بالا را نسبت به سایر رقبا بار دیگر آغاز کند. توجه به دیزاین و بسته بندی آجیل های موجود در بازار مشخص می کند که بقیه رقبا از رنگ های متنوع و مختلف در این مسیر بهره می برند اما در دیزاین جدید اعتماد به خاطر کاهش هزینه ها و همچنین برخورداری از یک سبک دیزاین تازه، سعی بر این بوده است تا با استفاده از شکل های تک رنگ و ترکیبی مناسب یک طراحی خوب حاصل شود.
 
محتویات بسته بندی: آجیل
لایه ها یا مواد تشکیل دهنده بسته بندی: کاغذ
فرایند چاپ: افست
(یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷) ۰۹:۳۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید