دوشنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۷ / ۰۹:۱۱
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۸۱۰۹۳
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

نوآوری و تنوع، استراتزی تازه تلاونگ

شرکت تلاونگ با فرآوری تخم مرغ و تنوع محصول تولید شده، این روزها ضمن ارائه ی تصویر تازه ای از برند خود با ارائه ی طعم ها و تست های متفاوت سهم قابل توجهی از بازار را از آن خود کرده است.

 تولید و فرآوری تخم مرغ به انوع محصولات سالم و مقوی که نیاز مخاطبان زیادی نظیر ورزشکاران، سالمندان، کودکان و... بوده و اکنون به راحتی در دسترس قرارداده شده، رویکردی است که در مصاحبه با مدیران اجرایی این کمپین و همچنین مدیران تلاونگ در نشستی صمیمی به آن پرداخته شده است و آنچه درذیل می خوانید حاصل این گفتگوست:

نوآوری و تنوع، استراتزی تازه تلاونگ



کمپین بیگ بنگ تلاونگ با استراتژی نشاط و شادمانی با رویکردی متفاوت در شرایطی که مشکلات اقتصادی مخاطبان را افسرده و تحت فشار قرارداده است با بهره وری از رسانه های مختلف نظیر فضای مجازی و محیط های فروشگاهی و سمپلینگ و... سعی دارد سکوت رسانه ای و تبلیغاتی که ازسال 88 به خاطر مشکلات دولتی مبنی بر قیت گذاری داشته پایان داده و با این باور است که اعتبار و اعتماد این برند نزد مخاطبان همچنان پابرجا و محکم است تا تولیدات سلامت محور و البته متنوع و فرآوری شده در سبد کالایی مخاطبان دیرین خود جای گیرد.

مدیر اجرایی مجموعه ی تلاونگ ضمن اظهار مطلب فوق افزود: در حال حاضر 13 گروه کالایی مختلف برپایه ی تخم مرغ تولید می کنیم و به عنوان اولین شرکتی که محصولات تبدیلی در کشور ارائه داد، هستیم. تنوع محصولات و فرآوی آن از خود تخم مرغ، مهمترین استراتژی مجموعه ما است و در حال حاضر مانند گذشته فقط به ارائه ی تخم مرغ بسته بندی شده تاریخ دار نمی پردازیم بلکه دانش و نوآوری نقطه ی تمایز این برند در میان رقبایی است که طی سال ها در بازار حضور داشتند.

نوآوری و تنوع، استراتزی تازه تلاونگ



سلامت محوری اصل مهم تولیدات تلاونگ
حامد معصومی افزود: موضوع سلامت محور بودن به این مفهوم است که تولیدات بدون مواد نگهدارنده و شیمیایی است که امروز طیف مخاطبان وسیعی دارد و برای کسانی که رژیم های غذایی متفاوتی دارند و همچنین کودکان، سالمندان و ورزشکاران که گروه هایی هستند که استفاده از پروتئین های سالم نظیر سفیده ی تخم مرغ و مصرف کمتر چربی ها برایشان مهم است، در تولیدات تلاونگ این محصولات غنی شده با امگا 3 و ویتامین دی بدون استفاده از آنتی بیوتیک و البته در شکل های متفاوت بسته بندی و اندازه بزرگتر عرضه شده است.

وی با بیان اینکه کیفیت محصولات از طریق تغدیه ی مرغ و شکل نگهداری در محیط های سالم و بهداشتی تامین می شود افزود: محصولات تبدیلی تلاونگ اکنون در شلف ها و قفسه های فروشگا ه ها، ارائه دهنده ی تنوعی از سلایق و ذائقه ها است.

نوآوری و تنوع، استراتزی تازه تلاونگ



تجهیز و تغییراستراتژی شرایط تحریم
وی در مورد فضای اقتصادی ناشی از تحریم ها و فضای حاکم بر جامعه و چگونگی غلبه بر مشکلات ناشی از موضوعات مطرح شده در این رابطه اظهار داشت: برنامه ریزی مجموعه از 5 سال قبل صورت گرفته بوده و تقریبا همه اهداف و مراحل کار براساس این برنامه ریزی و مدیریت بحران شکل گرفته و اکنون سعی شد با استراتژی تغییر و تجهیز درون سازمان به افزایش بهره وری دست یابیم که آن هم از طریق ساعات مفید کار بیشتر و تفکر مدرن سازمانی، اجرای سیستماتیک و اتاق های فکر است.

مهمترین موضوعی که در این راستا مدنظر مجموعه ما قرار داشته، مخاطب بوده است. چرا که ما معتقدیم ارتباط با مخاطب و شکل دهی محتوای مور نظر برای اثر بخشی این ارتباط اهمیت بسزایی برخوردار است که رویکرد اطلاع رسانی و آگاه سازی مخاطب با سلیقه های گوناگون را دراین زمینه مدنظر قرار دادیم. تحقیق و مطالعه اساس فعالیت های مجموعه قرار دارد و همچنان با این محوریت در سیر حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه اصولا تخم مرغ به عنوان ماده غذایی ارزشمند و سرشار از پروتئین اما ارزان قیمت در دسترس تمام اقشار قرار دارد لذا ایجاد ارتباط بیشتر و تولید محتوا برای اطلاع رسانی به مخاطبان در مورد انواع محصولات متنوع و فرآوری شده ای که شرکت روی آنها تمرکز داشته از بخش های مهم استراتژیک مجموعه است.

مدیر اجرایی مجموعه تلاونگ در ادامه از اجرای کمپین هایی با محوریت مسولیت اجتماعی خبر داده و افزود: با تکیه برحس اعتمادی که بین مخاطبان نسبت به برند تلاونگ وجود دارد استراتژی حفظ محیط زیست و سبزبودن محصولات در نظرگفته شده که برمبنای حفظ سلامت جامعه و سلامت خانواده استوار است که تغییر در بسته بندی و ارائه ی انواع تخم مرغ با بسته بندی های خاص و قابل بازیافت است.

نوآوری و تنوع، استراتزی تازه تلاونگ



صادرات به اروپا و روسیه
حامد معصومی با تاکید بر تولیدات خاص و نوآورانه از صادرات محصولات فرآوری شده به کشور های آلمان و روسیه خبر داده و تصریح کرد: ترجیح می دهیم محصولات تبدیلی به خاطر نوآورانه بودن را صادر کنیم و تراژل عنوان محصولی است که به کشور آلمان صادر می شود. همچنین روسیه و عراق از دیگر مقاصد صادراتی هستند که فعلا مدنظر قرار دارد و برای گسترش تولیدات و صادرات بر موضوع مطالعه بازار و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در بسته بندی های حرفه ای استفاده شده و شرکت درکنفرانس ها و مجامع و نمایشگاه های بین المللی در این مسیر تاثیرگذار بوده است.

نوآوری و تنوع، استراتزی تازه تلاونگ



کمپین بیگ بنگ تلاونگ یا همان انفجار تخم مرغ
پدرام ایژکی زاده مدیرعامل شرکت تبلیغاتی آریان نیز در این گفتگو حضور داشت و از چگونگی شکل گیری و اجرای کمپین های تبلیغاتی تلاونگ گفت. وی با بیان اینکه انتخاب نام بیگ بنگ تلاونگ، مفهومی از انفجار و تجزیه ی تخم مرغ و تولید محصولات متعدد و متنوع از این ماده غذایی ست تصریح کرد: سایر محصولات تازه در سبد عرضه ی تلانگ قرار داده شده که شامل میان وعده های تلاویچ و تلارول با استفاده از سفیده ی تخم مرغ است و درسال 98 نیز با انفجار تبلیغاتی و معرفی محصولات جدید در این حوزه اقدامات گسترده ای پوشش می دهیم.

وی نشاط و سرزندگی را استراتژی کمپین ها در شرایط فعلی جامعه عنوان کرده و افزود: برگزاری مسابقات دیجیتال و حضوردر شبکه های اجتماعی و ارتباط با مخاطبان از طریق این فضا به خصوص اینستاگرام و ارتباط رودررو با مخاطبان برای معرفی و سمپل محصولات جدید و همچنین حضور متفاوت از طریق دکوربندی های خاص در شلف های فروشگاه ها و سوپرمارکت ها را رویکرد تبلیغاتی این مجموعه است.

وی با بیان اینکه در طراحی کمپین برای مجموعه ی تلاونگ با دو چالش اساسی شلف سوپرمارکت ها و مصرف کننده مواجه بودند، افزود: برای غلبه بر چالش نخست تصمیم گرفتیم با تغییراتی در شکل شلف ها، استندهای چوبی را طراحی کنیم که طرح بومی و اصیل دارند و از کاه برای چیدمان تخم مرغ ها استفاده شد که جذابیت بیشتری از لحاظ بصری ایجاد کرد و 4 مدل تخم مرغ درشلف ها قرار دادیم که برحسب ویژگی هایی نظیر محلی، ارگانیک و نوع پرورش مرغ و سایز متفاوت بودند.

این درحالی است که حتی برای برخی محصولات نظیر تلارول که سفیده تخم مرغ به شکل رولی است حتی شلف مناسب تعریف نشده و اینکه در کنار کدام گروه مواد غذایی در قفسه های فروشگاهی باید قرار داشته باشد و مشتری چگونه آن را بیابد موضوعی است که در مورد محصولات جدید به آن فکر کردیم و به راه حل های خلاقی دست یافته ایم که به زودی اجرایی می شود.

وی برپایی ایونت های خاص برای دسته بندی های مخاطبان که شامل دانش آموزان و ورزشکاران و بانوان را با محوریت و تاکید بر بانوان ورزشکار در اولویت معرفی کرد به این علت که بانوان نقش مهمی در فرهنگ سازی برای گسترش مصرف محصولات دارند.

شرکت تبلیغاتی آریان 5 فاز تبلیغاتی متفاوت شاد را دراینستاگرام اجرا کرد و در بازی های آسیایی و مسابقات فوتبال نیز برنامه هایی با محوریت معرفی محصول ارائه شد. همچنین برنامه های آموزشی که درجهت آموزش نحوه ی تهیه ی غذاهایی با تخم مرغ باشد نیز در دستورکار قرار دارد.
همه محصولات تولید شده در راستای اهداف نوآورانه شرکت ثبت برند و اختراع شده اند که این حق برای تلاونگ محفوظ خواهد بود.

(دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷) ۰۹:۱۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها