دوشنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۷ / ۰۹:۰۲
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۸۱۰۹۰
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس فرآورده های لبنی

رقابت تولیدکنندگان شیرخشک و لبنیات برای خرید شیر / پروسه پرداخت مطالبات دامداران توسط کارخانه‌های لبنیات طولانی است

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: مداران شیر تولیدی خود را در اختیار تولیدکنندگان بزرگ لبنیات قرار نمی‌دهند زیرا پروسه پرداخت مطالبات دامداران توسط تولید کنندگان لبنیات طولانی است.

نظر افضلی  در خصوص کاهش عرضه شیر خام توسط دامداران و مشکل کارخانه‌های تولید لبنیات، اظهار داشت: دامداران شیر تولیدی خود را در اختیار تولیدکنندگان بزرگ لبنیات قرار نمی‌دهند زیرا پروسه پرداخت مطالبات دامداران توسط تولید کنندگان لبنیات طولانی است.


شیر تولیدی دامداران خریداری غیر از کارخانه‌جات لبنیات نداشت

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در گذشته شیر تولیدی دامداران خریداری جز کارخانه‌جات لبنیات نداشت اما در شرایطی کنونی تولیدکنندگان شیر خشک به خریداران شیر در بازار تبدیل شده‌اند، گفت: تولید کنندگان شیر خشک به صورت مستقیم شیر را از دامداران خریداری می‌کنند و پروسه پرداخت مطالبات کوتاه‌تری دارند.

حضور فعال تولییدکنندگان شیر خشک در بازار خرید شیر دامداران

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور فعال تولییدکنندگان شیر خشک در بازار موجب کاهش میزان شیر عرضه شده به کارخانه‌های تولید لبنیات شده است، ادامه داد: در حال حاضر شیر به میزان کافی تولید می‌شود اما میزان تحول آن به کارخانه‌های تولید لبنیات توسط دامداران کاهش داشته است.

تولید کنندگان لبنیات با مشکل کاهش خرید شیر مواجه شده‌اند
کارخانه‌های تولید شیرخشک در گذشته شیر مورد نیاز خود را از تولیدکنندگان لبنیات تامین می‌کردند اما در حال حاضر به صورت مستقیم از بازار تهیه می‌کنند

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکحه کارخانه‌های تولید لبنیات باید قیمت‌ها و شرایط پرداخت مطالبات دامداران را تغیییر دهند تا میزان عرضه شیر خام تولیدی به آنها افزایش پیدا کند، عنوان کرد: طی یک ماه گذشته تولید کنندگان لبنیات با مشکل کاهش خرید شیر مواجه شده‌اند به منظور خروج از این بحران آنها باید بازاریابی داشته باشند.

 

ممنوعیت واردات  موجب افزایش تعداد کارخانه‌ای تولیدکنندگان شیر خشک شده است

 

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه کارخانه‌های تولید شیرخشک در گذشته شیر مورد نیاز خود را از تولیدکنندگان لبنیات تامین می‌کردند اما در حال حاضر به صورت مستقیم از بازار تهیه می‌کنند، خاطرنشان کرد: ممنوعیت واردات  شیر خشک موجب افزایش تعداد کارخانه‌ای تولیدکنندگان شیر خشک در کشور شده است.
(دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷) ۰۹:۰۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها