دوشنبه / ۱۴ آبان ۱۳۹۷ / ۰۸:۵۲
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۸۰۹۴۸
گزارشگر : ۳۵۱۶
باشگاه خبرنگاران جوان
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

واردات موادغذایی مشروط به تایید مراجع بهداشتی کشور مبدا + شرایط

سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره شرایط درخواست برای واردات موادغذایی و آشامیدنی توضیح داد.

کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو ؛ درباره درخواست مسئولان فنی شرکت‌های واردکننده فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی به منظور صدور، تمدید و اصلاح پروانه واردات مواد اولیه و محصولات غذایی و آشامیدنی گفت: همه متقاضیان واردات مواد اولیه و محصولات فرآوری شده به جهت صدور تمدید، افزایش قلم یا نام تجاری باید مدارک مورد نیاز خود را حضوری و به صورت تفکیک شده به اداره کل فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو تحویل دهند.

جهانپور افزود: مدارک ارائه شده باید اصل باشد و صرفا در مورد اصل قرارداد نمایندگی و گواهی فروش آزاد، ارائه تصویر سند در هنگام تحویل مدارس اشکالی ندارد.

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: پس از کسب رأی از کمیته فنی و قانونی، مدارک باید به تأیید مراجع ذی‌الصلاح کشور مبدأ برسد و این مدارک باید به مهر سفارت جمهوری اسلامی ایران ممهور باشد و جهت ادامه روند صدور تمدید و اصلاح پروانه واردات مواد اولیه و محصولات غذایی و آشامیدنی به اداره کل فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی تحویل داده شود.

وی ادامه داد: پس از طرح مدارک در کمیته فنی و قانونی شرکت واردکننده مواد غذایی و آشامیدنی می‌تواند حداکثر طی مدت یک هفته نسبت به دریافت مدارک از دبیرخانه مرکزی سازمان غذا و دارو اقدام کند.

جهانپور یادآوری کرد: مسئولیت اصالت مدارک به عهده متقاضیان است و در صورتی که مدارک کامل نباشند یا مطابق با چک لیست ارائه نشود مدارک پرونده به شرکت متقاضی عودت داده می‌شود.
(دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷) ۰۸:۵۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها