شنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۷ / ۰۸:۲۹
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۸۰۸۷۲
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

یک بام و دو هوای یکسان سازی نرخ آرد و نان

یک مقام مسئول گفت: با وجود آنکه در اردیبهشت سال 94 قرار بود یکسان سازی نرخ آرد و نان اتفاق بیفتد، اما متاسفانه تا کنون اجرا نشده است.

قاسم زراعت کار رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران با انتقاد از ثبات قیمت نان طی سال های اخیر در بازار اظهار کرد: هم اکنون قیمت نان براساس مصوبه سال 93  عرضه می شود که این امر مورد انتقاد شدید نانوایان قرار گرفته است.
به گفته وی با وجود آنکه در اردیبهشت سال 94 قرار بود یکسان سازی نرخ آرد و نان اتفاق بیفتد، اما متاسفانه تا کنون اجرا نشده است.
زراعت کار ادامه داد: براساس مصوبه جلسه کارگروه آرد و نان در آذرماه سال گذشته 15 درصد قیمت نان افزوده شد که مجددا پس از گذشت چند روز از اعلام این ابلاغیه، رئیس جمهور دستور بازگشت آن به نرخ های قبلی را داد.
بیشتر بخوانید: پیشنهاد کیلویی فروش نان دردی را دوا نمی کند
رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران با اشاره به اینکه دولت باید برای نانوایان فکر اساسی کند،بیان کرد: با وجود آنکه هزینه قبض گاز یک واحد نانوایی از 80 تومان سال 93 به یک میلیون تومان در سال جاری رسیده است، حال جای این سوال مطرح  است که دولت چگونه تمامی امکانات را گران می کند و انتظار دارد که نرخ نان ثابت بماند؟
وی در پایان تصریح کرد: با وجود اعتراض متعدد نانوایان به اتحادیه و برگزاری جلسات متعدد انتظار می رود که تمهیدات اساسی راجع به قیمت نان اتخاذ شود چرا که نانوایان حاضرند که اگر دولت هزینه های آنها را تامین کند، نان مجانی در اختیار مردم قرار دهند.

(شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷) ۰۸:۲۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها