دوشنبه / ۷ آبان ۱۳۹۷ / ۱۲:۵۶
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۸۰۷۸۷
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس کسب و کار، برندینگ

کابوس شبانه ارمغان همبرگر برگر کینگ به مناسبت هالووین

برگر کینگ عاشق آزمایش نان برگر های عجیب و غریب، معمولا حاوی یک رنگ غیر طبیعی است. اخیرا، این رستوران زنجیره ای از یک برگر جدید به نام "Nightmare King" رونمایی کرد که دقیقا همزمان با هالووین نان برگر به رنگ سبز دارد،

رگر کینگ عاشق آزمایش نان برگر های عجیب و غریب، معمولا حاوی یک رنگ غیر طبیعی است. اخیرا، این رستوران زنجیره ای از یک برگر جدید به نام "Nightmare King" رونمایی کرد که دقیقا همزمان با هالووین نان برگر به رنگ سبز دارد، اما این بار تغییری جدید در این شیرین کاری غیر عادی با نان برگر رخ داده است: این شرکت تلاش می کند تا ادعای کابوس شبانه خود را با استفاده از علم به اثبات برساند که خوردن این برگر وافعا احتمال کابوس شبانه دیدن را در شما بالا خواهد برد.

رستوران زنجیره ای برگر کینگ، با همکاری آژانس خلاقیت "دیوید میامی" و در پی مشارکت با موسسه آزماشات بالینی "Paramount Trials"، مرکز پزشکی "Florida Sleep" و شرکت با مسئولیت محدود "Neuro Diagnostic Services"، یک مطالعه درباره خواب را انجام داد و فهمید که برگر های جدید آن دقیقا چقدر ترسناک است. تپش قلب، فعالیت مغزی و وضعیت تنفس 100 شرکت کننده در این آزمایش، پس از خوردن 10 همبرگر شبانه برگر کینگ پیگیری شد.

دکتر خوزه گابریل مدینا، پزشک متخصص در زمینه خواب و دکتر اصلی پشت این مطالعه معتفد است که با توجه به داده های اطلاعاتی دریافتی از مطالعات قبلی، 4 درصد از افراد در شب خوردن این همبرگر ها کابوس شبانه را تجربه کردند اما پس از خوردن "Nightmare King"، داده های اطلاعاتی دریافتی از چنین تحقیقی نشان داد که با انجام این کار، کابوس دیدن 3.5 برابر بیش از گذشته افزایش می یابد.

یکی از نمایندگان این شرکت گفت که دکتر و افراد شرکت کننده در چنین تحقیقی واقعی هستند.
ظاهرا این برگر، حاوی گوشت گاو، مرغ، پنیر آمریکایی، بیکن، سس مایونز و پیاز میان دو تکه نان برگر گندمی به رنگ سبز با ترکیب پرودئین و پنیر می تواند وقفه در REM ها (حرکت های سریع چشم) در چرخه های خواب را در پی داشته باشد که طی آن اکثر ما رویا می بینیم.
این برگر در رستوران های برگر کینگ از 22 تا 25 اکتبردر دسترس خواهد بود.

(دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷) ۱۲:۵۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها