دوشنبه / ۷ آبان ۱۳۹۷ / ۱۲:۴۱
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۸۰۷۸۵
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس کسب و کار، برندینگ

رستوران استارباکس مخصوص ناشنوایان در آمریکا

استارباکس تخستین رستوران مخصوص ناشنوایان و سخت شنوایان را در واشنگتن دی سی افتتاح کرد. این فروشگاه زنجیره ای برای اولین بار خبر از نقشه خود برای ارائه قهوه به این جوامع در طول تابستان داد.

فروشگاه استارباکس در واشنگتن دی سی پس از احداث فروشگاه ناشنوایان در استارباکس در شهر کوالالامپور کشور مالزی در سال 2016 دایر شد. در قالب یک بیانیه مطبوعاتی، شرکت خبر افتتاح فروشگاه جدید خود و انتصاب متیو گیلسبچ، به عنوان مدیر فروشگاه را منشر کرد. خانواده اش در 18 ماهگی فهمیدند که او ناشنوا است. گیلسبچ تلاش خواهد کرد تا در فروشگاه جدید خود از تیمی شامل افراد ناشنوا، سخت شنوا و شنوا بهره ببرد. کارمندان فروشگاه باید در زمینه زبان اشاره آمریکا (ASL) مهارت کافی داشته باشند.
دستیار اجرایی فروشگاه خرده فروشی استارباکس ایالات متحده آمریکا، روسان ویلیامز، در بیانیه ای این حرکت را یک لحظه تاریخی در طول تابستان نامید.

فروشگاه استارباکس مخصوص ناشنوایان با فاصله چند ساختمان دور تر از دانشگاه "Gallaudet"، افتتاح شد. این دانشگاه یکی از قدیمی ترین دانشگاه های محل تحصیل جامعه ناشنوایان و سخت شنوایان در کشور است. کریستال هریس، یک قهوه ساز و فروشنده قهوه در اداره خدمات مالی دانشگاه Gallaudet و در همین حال دانشجوی دوره دکترا در رشته خود امید دارد که این فروشگاه مخصوص ناشنوایان مورد استقبال و پذیرش این جامعه قرار گیرد. واقعیت این است که نزدیکی فروشگاه به دانشگاه Galludet آن را بسیار خاص تر می سازد.
رئیس دانشگاه Gallaudet، روبرتا کوردانو، نخستین رئیس زن ناشنوا دانشگاه در مصاحبه با وبسایت خبری Fotune گفت که تصمیم استارباکس مبنی بر افتتاح یک فروشگاه جدید تعریف اکثر مردم از واژه "تنوع" گسترش می دهد. فروشگاه جدید علاوه بر ایجاد یک محیط کاملا در دسترس برای اعضای جامعه ناشنوایان، فرصت های شغلی و پیشرفت را برای استخدام افراد ناشنوا و سخت شنوا به عنوان افراد قهوه ساز و قهوه فروش، مدیران فروشگاه و دیگر جایگاه های شغلی فراهم می کند.

(دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷) ۱۲:۴۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها