سه شنبه / ۲۴ مهر ۱۳۹۷ / ۲۲:۴۷
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۸۰۴۷۹
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس سرویس عمومی
گزارش فودنا از برترین های صنعت غذای مازندران

اعلام برترین های صنعت غذای مازندران

ششمین همایش گرامیداشت روز جهانی غذا با حضور سهل‌آبادی رئیس، مرتضوی دبیرکل و خالقی عضو هیات مدیره خانه صنعت معدن و تجارت ایران آغاز به کار کرد .

شایان ذکر است این همایش که به همت انجمن صنایع غذایی دارویی مازندران برگزار شده است میزبان کاوه زرگران دبیرکل کانون صنایع غذایی ایران، مسئولین ارشد وزارت صمت، وزارت بهداشت، مدیران اقتصادی دستگاه های خصوصی و دولتی استان، مدیران ارشد صداوسیمای مازندران، اساتید دانشگاه، اصحاب رسانه  و مدیران و صاحبان صنعت غذای استان در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار شد.
این مراسم که برای اولین بار به شکلی متفاوت برگزار شده بود سعی داشت تا مسئولان را به میز نقد در حوزه صنعت غذا کشیده و مطالب و مطالبات فعالان صنایع غذایی استان را به رخ بکشد.
در پایان این برنامه در سه بخش کارشناسان برتر، صنایع برتر و واحدهای دارنده سیب سلامت تقدیر به عمل آمد.
در بخش برترین کارشناسان صنعت غذای مازندران، از گروه عذایی روغن بهروز شهناسی( سبوس مازند)؛ از گروه غذایی آرد نگار نوری(آرد معماریان)؛ کشتارگاه و قطعه بندی محمد تقی کشاورزیان(مازند ماکیان)؛ صنایع لبنی بوته نصرالله پور(گلا آمل)،  نوشیدنی و آب امیر باقرزاده(نوش مازندران)؛ فرآورده های گوشتی الله سلیم بهرامی(بریون گوشت)؛ گروه ماهی و گوشت حسین گل آقایی(تلاجی)؛ کنسرو غیر گوشتی و سس مجتبی آذر کیش(کوچین) به عنوان کارشناسان برتر صنعت غذای استان تجلیل به عمل آمد.
در بخش برترین واحدهای کیفی، کشت و صنعت شمال از گروه غذایی روغن، خانی معماریان از گروه آرد، کشتارگاه پرستو قائم از گروه کشتارگاه و قطعه بندی، گلا از گروه لبنی، نستله واترز ایرانیان از گروه نوشیدنی و آب، کاله از گروه فرآورده های گوشتی، میرتون از گروه کنسرو گوشت و ماهی، تکامل غذا از گروه صنایع بسته بندی، بسته بندی شهاب شیرین شمال از گروه نان و شیرینی و کوچین از کنسرو غیر گوشتی و سس؛ به عنوان واحدهای برتر کیفی سال صنعت غذای مازندران در ششمین همایش بزرگداشت روز جهانی غذا تقدیر شدند.
همچنین علاوه بر معرفی واحدها و کارشناسان برتر کیفیت؛ از طرف رئیس سازمان غذا و داروی کشور به شرکت گلا برای تولید 4 محصول لبنی سالم؛ دوشه آمل برای تولید 3 محصول لبنی سالم و کاله برای تولید 2 محصول لبنی سالم نشان ملی سیب سلامت اعطا شد.

(سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷) ۲۲:۴۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها