کاوه زرگران با بیان اینکه محصول بستنی این مجموعه تولیدی به یکی از برندهای جهانی تبدیل شده و نام خود را در کنار برندهای معتبر و پر فروش اروپایی و آمریکایی ثبت کرده است، این رویداد را اتفاقی نادر در تاریخ برندسازی ایران خواند و افزود: حاج ایوب پایداری، موسس این مجموعه بزرگ تولیدی کار خود را با چرخ بستنی فروشی آغاز کرده است و امروز توانسته است با ایجاد مجموعه بزرگ تولیدی برای 16 هزار نفر اشتغال ایجاد کند.
زرگران در ادامه تصریح کرد: صنعت غذای کشور یکی از خصوصی ترین صنایع کشور است که توانسته با وجود عدم بهره مندی از امکانات دولتی و امکانات بالقوه به این موفقیت در بازارهای بین المللی دست پیدا کند و دستاوردی بزرگ برای کشور به ارمغان آورد، امکاناتی که به وفور در اختیار صنایعی چون خودروسازی، پتروشیمی و معدن قرار دارد.
وی با اشاره به ایجاد ارزش افزوده و ارزآوری بالاتر صادرات صنایع تبدیلی در مقایسه با محصولات خام کشاورزی، برندسازی را یکی از ابزارهای مهم برای توسعه صادرات در بازارهای بین المللی برشمرد و خاطرنشان کرد: کارآفرینان برتر کشور سرمایه های ملی و شایسته احترام و امتیازات ویژه هستند، این کارآفرینان توانسته اند با سرمایه شخصی خود برای ده ها هزار نفر شغل ایجاد کنند، مالیات و بیمه به دولت پرداخت می کنند و نسبت به کسانی که به طور مقطعی در پستی قرار می گیرند برای کشور ماندگارتر و اثربخش تر هستند.
دبیرکل کانون انجمن های صنایع غذایی ایران در ادامه تصریح کرد: در اقتصادهای بزرگ دنیا به نظرات و آرای کارآفرینان بزرگ اهمیت بیشتری داده می شود و دسترسی آسان تری به مقامات تصمیم گیر کشور دارند، چرا که کارآفرینی که ۳۰۰ میلیون دلار در سال صادرات دارد، اهمیت او برای اقتصاد کشور کمتر از یک وزیر نیست.