دوشنبه / ۱۶ مهر ۱۳۹۷ / ۱۱:۲۷
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۸۰۲۹۳
گزارشگر : ۳۵۱۶
فارس
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل

بررسی درخواست‌ ثبت سفارش در استان‌ها به روسای سازمان‌ صنعت واگذار شد

براساس دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت بررسی درخواست‌های ثبت سفارش واحدهای تولیدی و تجاری استان‌ها به روسای سازمان‌های صنعت استان‌ها سپرده شد.

محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت طی نامه‌ای به روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها و اداره کل جنوب استان فارس، چگونگی بررسی درخواست‌های ثبت سفارش واحدهای تولیدی و تجاری استان‌ها را ابلاغ کرد. 

در این نامه در مورد چگونگی بررسی درخواستهای ثبت سفارش واحدهای تولیدی و تجاری استان‌ها، خطاب به روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها و اداره کل جنوب استان فارس، آمده است: پیر‌و نامه شماره 255312. 60 مورخ 16. 11. 1396 و نظر به لزوم حفظ انسجام مسئولیت‌های محوله به رؤسای سازمان صنعت، معدن و تجارت در کلیه استان‌های کشور در راستای بهبود اجرای هرچه مطلوب فرآیندهای خدمات رسانی به فعالان بخش خصوصی به استاد تصویب نامه شماره 3793.ت 5533 هـ مورخ1397.5.16هیأت محترم وزیران و دیگر مصوبات مرتبط در مورد ساماندهی و مدیریت بازار ارز، ضمن ابلاغ دستورالعمل چگونگی بررسی درخواست‌های ثبت سفارش واحدهای تولیدی و تجاری استان‌ها گروه‌های کالایی دو و سه)» بدین وسیله مسئولیت بررسی در خواست‌های ثبت سفارش واحدهای تولیدی و تجاری آن استان، به جنابعالی محول می‌گردد تا با در نظر داشتن رئوس مندرج در مصوبه شماره 62111. ت 1052 هـ مورخ 25.5. 1395هیأت محترم وزیران و سایر بخشنامه‌ها و مصوبات قبلی صادره با موضوع «تفویض اختیار ستاد به استان و رعایت مفاد دستورالعمل پیوست و با تعامل و همکاری ارزشمند معاونان محترم وزیر و سایر همکاران در ستاد موجبات پیشبرد هر چه سریعتر و دقیق‌تر امور را فراهم نمایید.

گزارش هفتگی اقدامات ثبت سفارش و تفکیک معاونت‌های صنعتی، معدنی و بازرگانی برای آقایان معاونین ذیربط ارسال شود.
(دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷) ۱۱:۲۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها