سه شنبه / ۱۰ مهر ۱۳۹۷ / ۰۹:۲۱
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۸۰۱۶۰
گزارشگر : ۳۵۱۶
باشگاه خبرنگاران جوان
سرویس فرآورده های لبنی

بودجه دولتی تنها جوابگوی 20 نوبت توزیع شیر در مدارس را می دهد

یک مقام مسئول گفت: با توجه به افزایش قیمت شیر،میزان اعتبار در نظر گرفته شده تنها 20 تا 25 نوبت توزیع شیر مدارس را جوابگو است.

رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره آخرین وضعیت توزیع شیرمدارس در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه طی نامه ای به وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده که برای سال تحصیلی 97-98، 180 میلیارد تومان اعتبار برای توزیع شیر مدارس در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت شیر،این میزان اعتبار تنها 20 تا 25 نوبت توزیع شیر کل مدارس کشور را جوابگو خواهد بود، این درحالی است که در سال های اخیر برای مدت شش ماه ، 90 نوبت شیر توزیع می شد.

باکری در پاسخ به این سوال که توزیع 90 نوبت شیر مدارس کل کشور نیازمند چه میزان اعتبار است،بیان کرد: توزیع 90 نوبت شیر کل مدارس کشور مستلزم حداقل 500 تا 600 میلیارد تومان اعتبار است.

خبری از بازگشت قیمت لبنیات به ارقام مصوب نیست/ توزیع شیر، مدارس را به جایی نبرد

دبیر انجمن صنایع لبنی در پایان با اشاره به اینکه  سال گذشته به دلیل عدم تخصیص اعتبار توزیع شیر مدارس منتفی شد، تصریح کرد: اگر امسال بودجه در نظر گرفته شده به وزارت آموزش و پرورش اختصاص نیابد، موضوع توزیع شیر همانند سال گذشته منتفی می شود.
(سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷) ۰۹:۲۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها