دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ / ۰۱:۲۶
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۷۹۹۰۲
گزارشگر : ۳۵۱۴
فودنا
سرویس شیرینی و شکلات
معاون وزیر صنعت در بازدید از نمایشگاه شیرینی و شکلات:

شانس زیاد صادرات شیرینی و شکلات در زمان تحریم‌های آمریکا /شاهد محصولات جدیدتری نسبت به گذشته هستیم

خسروتاج معاون وزیر صنعت در بازدید از نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات درباره تاثیر تحریم‌های آمریکا علیه ایران در این صنعت گفت: امروز جامعه جهانی برخلاف رفتاری که آمریکا نشان می‌دهد، همراه ایران است و دولت ترامپ را مورد سرزنش قرار می‌دهد. چراکه ایالات متحده یک حرکت غیرقانونی و غیراخلاقی انجام می‌دهد. بنابراین امروز علاوه بر بازار کشورهای همسایه ما شانس بسیار زیادی برای صادرات محصولاتمان به سایر بازارها داریم.

خسروتاج  معاون وزیر صنعت نیز گفت: واحدهای تولیدی می‌توانند در این نمایشگاه محصولات خود را در برخورد مستقیم با مخاطبان و سایر واحدها مورد ارزیابی قرار دهند. خسروتاج با بیان این‌که در صنعت شیرینی و شکلات بیش از سایر صنایع نوآوری احساس می‌شود، عنوان کرد: فعالان این صنایع می‌توانند با تغییر مداوم طعم، مزه و بسته‌بندی محصولات خود انگیزه مصرف‌کنندگان را افزایش دهند. به همین دلیل کسی امروز نمی‌تواند نقش نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات و مواد اولیه بیسکویت، شیرینی و شکلات را در توسعه، رقابت‌پذیری و بازاریابی این صنعت نادیده بگیرد. به همین دلیل برای فعالان صنعت شیرینی و شکلات، سازندگان ماشین‌آلات و تولیدکنندگان مواد اولیه فرصتی فراهم شده است تا درباره صنعت خود به مذاکره و گفت‌وگو بنشینند.
 
وی درباره وظیفه شرکت ها در زمان تحریم گفت: در این شرایط لازم است شرکت‌ها با ساز وکار جدید تبلیغات، بازاریابی و فروش آشنا شوند و در ارزآوری کشور آن را به کار گیرند.
 
وی با اشاره به محصولاتی که در نمایشگاه امسال عرضه شده است، تشریح کرد: پس از ورود به هر غرفه اولین سوال ما درباره محصولات جدید است. خوشبختانه امسال شاهد ارائه محصولات جدیدتری نسبت به سال گذشته هستیم که می‌توان به توسعه صادرات آنها امید داشت.  
(دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷) ۰۱:۲۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها