جمعه / ۲ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۳:۴۲
سرویس : اقتصاد
کد خبر : ۷۹۴۰۸
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس اقتصاد
مدیر اجرایی کلینیک صنعت و معدن بسیج مازندران خبر داد:

همکاری بسیج و شرکت شهرک های صنعتی در پایش شهرک های صنعتی

مدیر اجرایی کلینیک صنعتی بسیج از تفاهم نامه پایش صنعتی شهرک های صنعتی توسط بسیج صنعت و معدن و شرکت شهرک های صنعتی خبر داد و اظهار کرد: این تفاهم نامه به منظور اجرای مرحله آزمایشی پایش دو شهرک صنعتی گلوگاه و بهشهر به امضا رسید تا بتوانیم با استفاده از داده های به دست آمده نقشه راه درست و منظمی را ترسیم کنیم.

سید محمد مهدی حسینی اشراف تحلیلی و اشراف آسیب شناسی را عوامل موفقیت هر نهاد و کشوری برشمرد و گفت: برای دست یابی به اهداف باید این عوامل را در نظر گرفت زیرا اشراف بر مشکلات و آسیب ها باعث سیاست گذاری درست و منطقی خواهد شد.
وی با بیان اینکه تاکنون نقشه راه اصولی و منطبق بر واقعیت های موجود در صنعت و معدن استان ترسیم نشده است، اظهار کرد: با همکاری و همراهی شرکت شهرک های صنعتی مازندران، بسیج صنعت و معدن مازندران به صورت آزمایشی، طرح پایش و آسیب شناسی دو شهرک صنعتی بهشهر و گلوگاه را آغاز کرده است که طبق تفاهم نامه منعقد شده، این پروژه تا انتهای سال 97 به پایان خواهد رسید.
مدیر اجرایی کلینیک صنعتی بسیج در ادامه افزود: در صورت تحقق برنامه های در نظر گرفته شده ، این پروژه در سال های بعد نیز استمرار خواهد داشت و در قالب یک برنامه پنج ساله به اتمام می رسد تا بتوانیم یک نقشه راه درست و اصولی را برای شهرک های صنعتی استان ترسیم کنیم.

(جمعه ۲ شهریور ۱۳۹۷) ۱۳:۴۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها