دوشنبه / ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ / ۱۹:۵۹
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۷۹۳۴۴
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

کاهش 600 تومانی نرخ مرغ در بازار/ قیمت هر کیلو مرغ 11 هزار و 100 تومان

یک منبع آگاه از کاهش 600 تومانی نرخ مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی‌ها خبر داد.

یک منبع آگاه از کاهش 600 تومانی نرخ مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی‌ها خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 7 هزار و 500، مرغ آماده به طبخ  در کشتارگاه 10 هزار و 100، توزیع درب واحد های صنفی 10 هزار و 250 و خرده فروشی 11 هزار و 100 تومان است.
وی نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 10 هزار و 100 و ران مرغ بدون کمر را برابر با قیمت مرغ 11 هزار و 100 تومان اعلام کرد و افزود: همچنین قیمت هر کیلو سینه با کتف 20 هزار، سینه بدون کتف 21 هزار و فیله مرغ 22 هزار تومان است.
این منبع آگاه افزایش مناسب عرضه از روز گذشته را دلیل اصلی کاهش قیمت مرغ در بازار دانست و گفت: با توجه به شرایط کنونی عرضه پیش بینی می شود که قیمت مرغ مجددا برای فردا در بازار کاهش یابد.
بیشتر بخوانید: مشکلی در تامین گوشت مرغ نداریم/نرخ منطقی هر کیلو مرغ ۸۵۰۰
وی در پاسخ به این سوال که  آیا در روز عید قربان به دلیل ازیاد تقاضا احتمال افزایش مجدد قیمت وجود دارد، بیان کرد: اگر عرضه به روال روز گذشته در بازار ادامه یابد، ازدیاد تقاضا نیز تاثیری در افزایش قیمت نخواهد داشت.
این منبع آگاه در پایان افزایش جوجه ریزی و عرضه مرغ منجمد توسط پشتیبانی امور دام را یکی  از دلایل موثر بر کاهش نرخ مرغ در بازار  اعلام کرد.

(دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷) ۱۹:۵۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها