چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ / ۰۸:۵۸
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۷۹۲۱۳
گزارشگر : ۳۵۱۶
تسنیم
سرویس سرویس عمومی

کانون انجمن های صنایع غذایی ایران به عنوان تشکل بالادستی برتر انتخاب شد

کانون انجمن های صنایع غذایی ایران به عنوان تشکل بالادستی برتر در رتبه بندی تشکل های اقتصادی در نخستین همایش ملی تشکل های اتاق ایران برگزیده و تقدیر شد.

به دنبال اعلام نتایج رتبه بندی تشکل های اتاق بازرگانی ایران، کانون انجمن های صنایع غذایی ایران به عنوان تشکل بالادستی برتر برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفت.
نتایج این رتبه بندی که از چندی پیش در دستور کار اتاق بازرگانی ایران قرار گرفته است، روز گذشته و در جریان همایش ملی تشکل های اقتصادی که به مناسب روز ملی تشکل ها در اتاق ایران برگزار شد، اعلام شد و از پیشکسوتان و تشکل های اقتصادی برتر تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است تعداد اعضای تشکل ها، کارگروه ها، کمیته ها و کمیسیون های زیرمجموعهوهر تشکل، فعالیت های آموزشی و پژوهشی، خدماتی که هر تشکل برای اعضای خود در نظر گرفته است، زمینه سازی برای جذب اعضای جدید، داشتن پایگاه اطلاعاتی، اقدامات برای گسترش بازار، خدمات زیرساختی، بانک اطلاعاتی، تدوین استراتژی، تاثیر تشکل در تولید ناخالصی داخلی کشور، ایجاد اشتغال مستقیم، برگزاری مجامع و انجام تکالیف قانونی و برگزاری نمایشگاه ها از جمله شاخص هایی هستند که در روند ارزیابی و رتبه بندی مورد توجه قرار گرفته اند.
کانون انجمن های صنایع غذایی ایران توانسته است با گسترش روابط بین الملل با همتایان خود و تلاش برای گسترش بازار، پیگیری مستمر مطالبات و مشکلات اعضا و برگزاری نمایشگاه های سالانه به منظور معرفی محصولات تولیدکنندگان صنایع غذایی کشور، مشارکت فعال در طرح های آموزشی با سازمان های دولتی چون سازمان غذا و دارو و دریافت مجوز برگزاری اولین دوره جایزه ملی کیفیت غذای کشور با مشارکت سازمان غذا و دارو و سازمان ملی استاندارد ایران، با کسب امتیازات رتبه بندی تشکل ها، به عنوان تشکل بالادستی برتر برگزیده شود.

(چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷) ۰۸:۵۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها