جمعه / ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ / ۱۱:۱۹
سرویس : اقتصاد
کد خبر : ۷۹۱۱۱
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس اقتصاد
در تجلیل از خبرنگاران توسط شرکت همیار ایرانیان مطرح شد:

نقش ویژه خبرنگاران در ترویج فرهنگ بیمه بین مردم

شرکت کارگزاری بیمه همیار ایرانیان مراسمی را با عنوان تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان ساری برگزار نمود.

 این برنامه به نحوی برگزار شد که خبرنگاران احساس نمی کردند در یک نشست خبری حضور دارند بلکه بیشتر شبیه یک مهمانی خودمانی بود، مهندس محمد ایمانی رئیس هیئت مدیره و مرجان یزدانی مدیرعامل سعی بر این داشتند تا لحظاتی هر چند کوتاه اما مفرح برای خبرنگاران ایجاد کنند تا خاطره ای خوش از این شرکت کارگزاری در ذهن خبرنگاران ایجاد شود.
‎شرکت کارگزاری بیمه همیار ایرانیان یکی از شرکت های موفق در عرصه بیمه است که با مدیریت دو جوان توانسته به خوبی بدرخشد و در مازندران به عنوان یک مشاور حقوقی فعال در عرصه بیمه خودنمایی کند. مدیران جوان این شرکت هر سال سیاست جدیدی را در بازاریابی و مشتری مداری در نظر می گیرند .اگر شرکت نتواند به چشم انداز یک ساله ترسیم شده دست پیدا کند ،روش و برنامه ها به طور کامل تغییر و در یک مدت زمان مشخص برنامه نویسی جدیدی صورت می گیرد ، بدین معنا که شرکت بیمه همیار ایرانیان هر سال بسته به ذائقه و شرایط موجود بر بازار صنعت بیمه سیاست های خود را تنظیم و به اجرا می رساند.
‎مرجان یزدانی در این نشست به اهمیت حرفه خبرنگاران اشاره کرد و گفت: رشد و ارتقای هر جامعه ای رابطه مستقیمی با اصحاب رسانه و قلم به خصوص خبرنگاران دارد.
‎وی با بیان اینکه خبرنگاران در سال های اخیر توانسته اند تاثیر قابل توجهی در ترغیب مردم به صنعت بیمه داشته باشند، اظهار کرد: با توجه به اینکه تاثیر ارتباط با خبرنگاران را چند سال گذشته به طور ملموس حس کردیم از این رو به نقش و جایگاه این قشر پرتلاش ایمان آوردیم به گونه ای که در سیاست ترسیم شده شرکت ارتباط حداکثری با رسانه ها جزو اولویت های برنامه ای شرکت است.
‎یزدانی خاطر نشان کرد: شرکت بیمه همیار ایرانیان به عنوان اولین واحد حقوقی استان در حوزه صنعت بیمه مشاوره های فنی ارائه می دهد و به عنوان وکیل بیمه شده فعالیت می نماید.
‎در ادامه محمد ایمانی نیز با تاکید بر اهیمت جایگاه رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران جزو اقشار صبور جامعه هستند، محدودیت ها و فشارهای فضای رسانه ای همیشه بر دوش خبرنگاران تحمیل شده است
وی در معرفی شرکت کارگزاری بیمه همیار ایرانیان گفت: شرکت در سال 93 و به مناسبت هفته دولت افتتاح شد ، سیاست ابتدایی شرکت فعالیت به صورت تجمیعی و ورود به نهادهای دولتی با ارائه مشاوره های فنی در حوزه بیمه بوده است.
‎ایمانی با بیان اینکه بیمه همیار ایرانیان توانست در این بخش موفق عمل کند و تحولی را در ادارت استان به وجود آورد، اظهار کرد: به حضور صرف در شرکت اکتفا نکردیم و برای پیشبرد اهداف و سیاست های ترسیم شده شرکت، شبانه روز وقت گذاشتیم و امروز به عنوان مشاور حقوقی بیمه ای بسیاری از نهادهای دولتی مشغول به فعالیت هستیم.
‎وی رمز موفقیتش را توجه به کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده دانست و اظهار کرد: در صنعت بیمه، کارگزار به عنوان وکیل بیمه گذار و بیمه شده شناخته می شود که در صورت بروز خسارت، مانند یک وکیل به دنبال احقاق حق می رود.
‎این فعال اقتصادی قشر گسترده ای از افراد جامعه را ناآشنا با وظایف کارگزاران دانست و تصریح کرد: در صورتیکه کارگزارن مجوز فعالیت را مستقیما از بیمه مرکزی دریافت می کنند و به عنوان یک وکیل می توانند داعیه دار حقوق موکل در صورت بروز خسارت از شرکت های بیمه گر شوند.
‎وی با اشاره به سیاست و برنامه جدید شرکت کارگزاری بیمه همیار ایرانیان، گفت: امسال در نظر گرفتیم در کنار فعالیت های تجمیعی وارد بازار بیمه های خرد شویم که مخاطب عام در این مقوله مردم هستند.
‎رئیس هیئت مدیره شرکت کارگزاری بیمه همیار ایرانیان با بیان اینکه نمی توان در بازاریابی بیمه های خرد مانند بیمه های تجمیعی به صورت حضوری فعالیت داشت، تاکید کرد: در این بخش نقش رسانه ها پر رنگ است که هر روز با مردم ارتباط دارند و یک اعتماد دو طرفه را ایجاد کرده اند.
‎در پایان این برنامه از خبرنگاران فعال شهرستان ساری به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد.

(جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷) ۱۱:۱۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها