دوشنبه / ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ / ۰۸:۳۷
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۷۹۰۲۷
گزارشگر : ۳۵۵۱
تسنیم
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

حضور ۳۳ کشور در نمایشگاه خوراک دام، طیور و آبزیان ایران

قایم مقام اتحادیه کارخانجات خوراک دام طیور و آبزیان گفت: با وجود تحریم های آمریکا علیه ایران ، شرکت های ۳۳ کشور از جمله خود ایالات متحده در چهارمین همایش بین‌المللی و نمایشگاه جانبی خوراک دام، طیور و آبزیان در ایران حضور می‌یابند.

مهدی مسعودی قایم مقام اتحادیه کارخانجات خوراک دام طیور و آبزیان در نشست خبری چهارمین همایش بین‌المللی نمایشگاه جانبی خوراک دام، طیور و آبزیان( فیداکسپو)، اظهار کرد: در نمایشگاه امسال شرکت هایی از 33 کشور شامل: آلمان، اتریش، اسپانیا، اسلواکی،  اسلوونی، اکراین، اندونزی،  انگلستان، ایتالیا، ایرلند، برزیل، بلژیک، بلغارستان، ترکیه، چین، دانمارک، روسیه، ژاپن، سنگاپور، سوئد، سوئیس، فرانسه، شیلی، قزاقستان، کانادا، کره جنوبی، مالزی، مجارستان، نروژ، هند، هلند آرژانتین و ایالات متحده آمریکا شرکت دارند و جدیدترین دستاوردهای خود را  ارائه می‌دهند.
وی افزود: پیرو برگزاری نمایشگاه سال قبل نیز یک شرکت بین‌المللی از کره جنوبی به ایران آمده ودر کارخانه فرآوری خوراک دام وطیور سرمایه‌گذاری کرده است و قرار است که محصولات آن علاوه بر عرضه در بازار داخل منجر به صادرات نیز شود.
وی افزود: یک شرکت بین‌المللی دیگر نیز که سال گذشته بعد از برگزاری نمایشگاه خوراک دام، طیور و آبزیان به ایران آمده بود که دلایلی نامشخص ایران را ترک کرد و برای سرمایه‌گذاری به ترکیه رفت.
قایم مقام اتحادیه کارخانجات خوراک دام طیور و آبزیان  در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه استفاده از خوراک فرآوری شده به جای ذرت و سویا در مرغداری باعث افزایش راندمان تولید و کاهش هزینه‌ها می‌شود، گفت: براساس تحقیقات انجام شده مرغدارانی که از خوراک آماده به جای ذرت و سویا در مرغداری‌های خود استفاده می‌کنند با کاهش 6 تا 8 درصدی افت لاشه مواجه شدند که این امر می‌تواند نقش مهمی در کاهش هزینه‌های نهایی تولید کنندگان و بهبود کیفی محصول نهایی باشد.
وی افزود: در هیچ کجای دنیا مشاهده نمی‌شود که مرغدارن در داخل مرغداری خود با آسیاب میکسر ذرت و سویا را خودشان برای خوراک مرغداران آماده کنند.
بنابراین گزارش در کشورهای پیشرو برای افزایش کیفیت تولید گوشت مرغ، کاهش هزینه‌های تولید  و افزایش راندمان و ضریب تولید از خوراک آماده و فرآوری شده استفاده می‌کنند اما در کشور ما مرغداران سنتی کماکان از ذرت و سویا خام بهره می‌گیرند.
پرچم آمریکا در نمایشگاه امسال به اهتزاز در نمی‌آید
قایم مقام اتحادیه کارخانجات خوراک دام طیور و آبزیان  با بیان اینکه در سال جاری کشورهای زیادی در این نمایشگاه حاضر شدند گفت: پرچم تمام کشورها به غیر از آمریکا در این نمایشگاه به اهتزاز درآمده است در حالی که  5 شرکت آمریکایی نیز در این نمایشگاه حاضر هستند اما ما حاضر نشدیم پرچم این کشور را در نمایشگاه خودمان نصب کنیم.
مسعودی با بیان اینکه در نمایشگاه فیداکسپو به دنبال بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی مرغداران، دامداران و پرورش دهندگان آبزیان هستیم، گفت: توجه به  افزایش کیفیت محصولات نهایی موردی است که در کشور ما کمتر به آن توجه می‌شود که امیدواریم  برگزاری چنین نمایشگاهی منجر به عرضه محصولات با کیفیت‌تر شود.
بنا بر این گزارش این همایش و نمایشگاه جانبی آن از تاریخ 20 تا 22 مرداد ماه سال جاری در تهران بزگراه چمران  مجتمع نمایشگاه گفتگو برگزار میشود.


(دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷) ۰۸:۳۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها