یکشنبه / ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ / ۱۰:۰۵
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۷۹۰۱۰
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

دعوت از جوانان آشپز ایرانی برای شرکت در المپیاد جهانی هند

المپیاد آشپزی جوانان از بزرگترین رقابت های جهانی در رده سنی 18 تا 23 سال، برای حضور جوانان ایرانی در این رویداد بزرگ به میزبانی هند فراخوان داد.

 این فراخوان مربوط به پنجمین دوره این المپیاد است و جوانان ایرانی دارای شرایط اعلام شده، تا 24 مرداد (15 آگوست) مهلت دارند برای شرکت در این رویداد اقدام کنند.
همچنین المپیاد «سرآشپز جوان» نیز از هفتم بهمن امسال (27 ژانویه 2019) آغاز خواهد شد. برآورد می شود دستکم 50 کشور در این رویداد بزرگ آشپزی شرکت کنند.
شرکت‌کنندگان باید دارای مدرک معتبر آشپزی و یا در حال تحصیل در رشته آشپزی مقطع لیسانس باشند. دانشجویان این رشته برای شرکت در این مسابقات باید از دانشگاه مدرک اشتغال به تحصیل دریافت کنند.
جایزه این مسابقه 10هزار دلار آمریکا اعلام شده است.
هزینه شرکت‌کنندگان، مربی، اقامت، غذا، تجهیزات، حمل و نقل و، بازدید از آثار دیدنی و دانشگاه های آشپزی برای متقاضیانی که پذیرفته شوند رایگان است و دولت هند پرداخت می کند.
نخستین دوره این المپیاد جهانی به میزبانی بزرگترین دانشگاه آشپزی هند سال 2015 برگزار شد و در چهار سال گذشته مالزی، سنگاپو، کانادا و مالزی به عنوان های نخست دست یافته اند.
از اهداف برگزاری این المپیاد ترکیب غذاهای دنیا، تعامل بیشتر بین آشپزهای ملل و تعامل فرهنگی بین کشورهای مختلف اعلام شده است.
متقاضیان برای شرکت در این المپیاد جهانی می توانند با شماره تلفن 02142613 تماس بگیرند.
(یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷) ۱۰:۰۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها