چهارشنبه / ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ / ۱۰:۲۱
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۷۸۹۴۵
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایلنا
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

تهران میزبان تولیدکنندگان و فروشندگان بین المللی قهوه

در این رویداد بین المللی علاوه بر شرکت‌ها و موسسات و صاحبان صنایع قهوه از کشورمان،متخصصان آموزش قهوه از انجمن قهوه اروپاو ترکیه برای آموزش و پایه گذاری آکادمیک و علمی هنر- صنعت قهوه در گرایش های مختلف مانند: باریستا، برشتن (رست)، هنرشیر- قهوه در کشورمان حضور دارند.

در‌این نمایشگاه و در کنار شرکت های داخلی، شرکت هایی از کشورهای ایتالیا، ترکیه، برزیل،دانمارک،فرانسه و سوئیس حضور دارند و تولیدات و صنایع خود را در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.
رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه و جشنواره قهوه ایران با بیان اینکه این نمایشگاه بزرگترین رویداد تخصصی قهوه خاورمیانه محسوب می شود، گفت: همزمان با این نمایشگاه و جشنواره، مسابقات بزرگ باریستایی (قهوه چی) ایران جهت انتخاب برترین باریستای کشور با حضور داوران و چهره های مطرح جهان برگزار خواهد شد.
اصغری افزود: در این نمایشگاه انواع ماشین آلات رست و فرآوری قهوه، انواع ماشین آلات کافی شاپ، انواع قهوه فوری و برندهای معتبر داخلی جهانی قهوه، انواع صنایع، دستگاه ها و تجهیزات تولید و عرضه قهوه و چای از جمله انواع دانه قهوه، دستگاه قهوه ساز اتوماتیک خانگی، ماشین آلات ودستگاه های قهوه ساز صنعتی تمام اتوماتیک، انواع دستگاه آسیاب قهوه، ماشین ها و دستگاههای بسته بندی پودر قهوه و همچنین خط تبدیل و تولید قهوه و چای در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
وی خاطر نشان کرد: در نمایشگاه و جشنواره بین المللی قهوه ایران، توضیحات کاملی درباره مواد اولیه و نحوه آماده سازی انواع قهوه شامل، قهوه های دمی، اسپرسو، نوشیدنی های قهوه دار، کاپوچینو، لاته، آمریکانو و دیگر قهوه های مصرفی در ایران و جهان توسط مدرسین و باریستاهای بین المللی ارائه می شود.
معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری در صنعت قهوه کشور، جایگزینی واردات در این صنعت، افزایش سهم صادرات در بازارهای جهانی، شناسایی و معرفی ظرفیت‌های داخلی، آشنایی با آخرین دستاوردهای فنی و عملی روز دنیا از مهم ترین اهداف برگزاری نمایشگاه و جشنواره بین المللی قهوه ایران است.
برگزاری مسابقات باریستای کشوری در محیط نمایشگاه و همچنین ارائه آموزش تهیه انواع مختلف قهوه در غرفه های نمایشگاه به شهروندان از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه اعلام شده است.
در این رویداد بین المللی علاوه بر شرکت‌ها و موسسات و صاحبان صنایع قهوه از کشورمان،متخصصان آموزش قهوه از انجمن قهوه اروپاو ترکیه برای آموزش و پایه گذاری آکادمیک و علمی هنر- صنعت قهوه در گرایش های مختلف مانند: باریستا، برشتن (رست)، هنرشیر- قهوه در کشورمان حضور دارند.
نمایشگاه و جشنواره بین المللی قهوه ایران، با حضور و مشارکت  شرکت های معتبر، مدیران و نمایندگان اصلی برندهای مطرح داخلی و بین المللی و همچنین ده ها شرکت تولیدی و خدماتی داخلی و خارجی از 28 تا 31 مردادماه و همزمان با عید سعید قربان در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد.

(چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷) ۱۰:۲۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها