شنبه / ۶ مرداد ۱۳۹۷ / ۱۴:۴۱
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۷۸۸۱۹
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

نانوایان از پیگیری مطالبات خود خسته شده‌اند

نانوایان مشکلات بسیاری دارند و دیگر از پیگیری مطالبات خود خسته شده‌اند. یک نانوای تهرانی در گفت‌وگو با غلات نیوز با بیان مطلب فوق گفت: 15 سال است که نانوا هستم. در این سال‌هاتمام تلاش خود را به کار گرفتم تا مردم از نان تولیدی من راضی باشند اما دیگر نمی‌دانم چه کار باید بکنم. دیگر درآمدم کفاف مشکلاتم را نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه آرد آن‌ها به علت بی‌کیفیتی، قابلیت پخت ندارد، بیان کرد: مجبور هستم آرد دیگری تهیه کنم تا بتوانم نان مأکول بپزم.
این نانوا ادامه داد: در هرجای دنیا نانوا بودن یک هنر است. مگر می‌شود نانوا باشی و با شرایط سخت زندگی کنی و نگران باشی که آیا فردا با این آرد می‌توانی نان پخت کنی یا خیر؟

وی افزود: باید شرایط نانوایی‌ها را روی کاغذ بیاورند و آنگاه برایشان تصمیم‌گیری کنند. نانوا گناهی نکرده که وارد این شغل شده است. دولت کمی خود را به جای نانوایان بگذارد تا بداند اکنون در چه شرایطی هستند.

این نانوای تهرانی با بیان اینکه بسیاری از نانوایان مستأجر هستند، تصریح کرد: نانوا چهار سال است که نرخ نگرفته و زندگی سختی را پشت سر می‌گذاردو باید اجاره خانه و مغازه بدهد. چگونه می‌توانیم انتظار داشته باشیم که وزن چانه نان را کم نکند؟ اگر نانوا تخلف می‌کند که می‌دانم کاری نادرست است، دیگر چاره‌ای ندارد.
(شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷) ۱۴:۴۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها