شنبه / ۹ تیر ۱۳۹۷ / ۰۲:۲۵
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۷۸۲۹۵
گزارشگر : ۳۵۱۴
اقتصاد نمایشگاه
سرویس فرآورده های لبنی
گفتگو با طالب اسلامی، مدیرعامل شرکت درین پودر؛

کالین اولین تولیدکننده داخلی کره‌حیوانی با سبد کامل محصولات لبنی و پودری

مدیرعامل شرکت درین پودر (برند تجاری کالین) گفت: کالین اولین تولیدکننده داخلی کره پاستوریزه حیوانی با سبد کامل محصولات لبنی و پودری در نمایشگاه اگروفودحاضر است.

شرکت درین پودر از سال ۱۳۸۰ تولید انواع فرآورده‌های لبنی با برند کالین را آغاز کرد که از اولین تولید‌کنندگان داخلی کره پاستوریزه حیوانی در ایران  است. کالین همواره با اصل قراردادن تأمین سلامت جامعه برپایه استانداردهای جهانی و با تکیه بر تجربه‌های نسل قبل و دانش فنی امروز، اکنون توانسته به برندی معتبر و پیشرو در صنایع غذایی ایران تبدیل شود. کالین با توجه به اهداف خود برای ١٥٠ نفر  نیروی تحصیل‌کرده و متخصص کار و درآمد پایدار ایجاد کرده است. اکنون سبد محصولات این شرکت، مجموعه کاملی از کره و پنیرهای متنوع و فرآورده‌های پودری است که با نام تجاری کالین و دلکام روانه بازار می‌شود.

شرکت درین پودر(کالین) با پشتوانه دو نسل تجربه در تولید لبنیات در سال 1380 به ثبت رسیده است. این شرکت در سال 1386 با اخذ مجوز کارت شناسایی از اداره کل صنایع استان و در سال 1387 با راه اندازی فاز نخست کارخانه, برای تولید کره در استان تهران آغاز به کار نموده است.

کارخانه لبنیات کالین با هدف ارتقای بهداشت و سلامت جامعه غذایی با تکیه برآخرین دانش فنی, ماشین آلات, تجهیزات مدرن و اتوماتیک روز در تولید لبنیات, افتخار کیفیت برتر را بدست آورده است.

 
به مناسبت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اگروفود ۲۰۱۸ با طالب اسلامی، مدیرعامل خلاق این مجموعه که تحصیلات عالی در حوزه صنعت غذا و لبنیات و سوابق درخشان و کارنامه قبولی در مدیریت صنایع غذایی کشور دارد، گفت‌گو کردیم.

طالب اسلامی، مدیرعامل شرکت درین پودر (برند تجاری کالین)

 
شرکت درین پودر چه محصولاتی تولید و به بازار عرضه می‌کند؟
 
شرکت ما فعالیت خود را به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان داخلی کره پاستوریزه حیوانی شروع کرد و پس از آن با تولید و بسته‌بندی کره گیاهی (مارگارین) سعی در تامین نیاز براساس ذائقه مصرف‌کنندگان داشته و همچنین به منظور تکمیل سبد کالای خود خطوط تولید انواع پنیر‌های موتزارلا، انواع دیپ، پنیرهای طبیعی، خامه و پنیرهای خامه‌ای و پروسس، پنیرهای لیقوان با زیره و گردو  و سایر محصولات لبنی را راه اندازی کرده است. خانواده کالین در گام بعدی مبادرت به احداث واحد تولید انواع فرآورده‌های پودری شامل شیر خشک صنعتی و پودر آب پنیر و همچنین انواع پودر پنیر کرد. «درین پودر» از شرکت‌های پیشرو در تنوع تولید پنیر در ایران است و محصولات شرکت ما اکنون با نام تجاری کالین و دلکام به بازار مصرف عرضه می‌شود. این شرکت با استفاده از فناوری‌های جدید، ماشین‌آلات پیشرفته و نیروی انسانی متخصص اقدام به تولید پنیرهای گودا، چدار، امنتالر، گورگونزولا، پارمزان و پودر پارمزان از شیر تازه گاو  با بالاترین کیفیت کرده است.
 
طی سال‌های گذشته چه اقدامی جهت توسعه بازار خود انجام داده‌اید؟
 
در سال ۹۵ شرکت درین پودر با پی‌گیری و پشتکار نیروهای متخصص خود گام‌های اولیه را جهت ورود به بازارهای صادراتی حوزه اوراسیا، همسایگان شمالی و آسیای میانی برداشته و همچنین اقدامات مؤثری در جهت صادرات ماشین‌آلات و تکنولوژی داشته است.
 
 
سال گذشته برای کالین چه ره‌آوردی داشت ؟
 
مهم‌ترین برنامه این شرکت در سال ۹۶‌، افزایش تولید و ایجاد اشتغال، توسعه صادرات و ایجاد بازارهای پایدار در منطقه بود که با تلاش نیروهای کارآمد مجموعه تا حد زیادی به این هدف نائل آمدیم.
 
از مسئولین و متولیان این صنعت جهت رشد و توسعه محصولات خود چه توقعی دارید؟
 
کشورهای پیشرو در صنعت و صادرات، اغلب برنامه‌های استراتژیک و تأثیرگذاری در حوزه صادرات دارند که معاهده‌های بین‌المللی، تفاهم‌نامه‌های گمرکی و استانداردی، مشوق‌ها و طرح‌های انگیزشی برای صادرکننده‌ها، تسهیلات و جوایز صادراتی و … از این دست اقدامات هستند. از مسئولان محترم دولتی انتظار می‌رود که در امر صادرات حامی تمام‌عیار تولیدکنندگان و صادر‌کنندگان باشند و با مشورت صادرکنندگان، طرح‌های حمایتی و انگیزشی جهت افزایش صادرات محصولات و خدمات ایرانی داشته باشند.

برای توسعه و پیشرفت صنعت غذایی کشور چه توصیه‌ای به همکاران خود دارید؟
 
از دولت و شرکت‌های رقیب و همکار می‌خواهم اهداف خود را مبتنی بر رعایت رقابت سالم و ایجاد ثبات در تمام وجوه در بازار برنامه‌ریزی کنند. قطعا رقابت ناسالم و عدم ثبات به زیان مصرف‌کننده و تولید‌کننده خواهد بود.
(شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷) ۰۲:۲۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها