جمعه / ۸ تیر ۱۳۹۷ / ۲۳:۲۴
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۷۸۲۸۹
گزارشگر : ۳۵۱۴
خبرآنلاین
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

۳۰ راز موفقیت در نمایشگاه اگروفود

نمایشگاه می تواند یک فرصت عالی برای غرفه‌سازی و نمایش کسب و کار شما باشد. با حضور در نمایشگاه‌ها می‌توانید محصولات خود را به بهترین نحو تبلیغ کنید. شرکت در نمایشگاه‌ها تقریباً یک سرمایه‌گذاری برای وقت و پول شما است، بنابراین مطمئن شوید که برای شرکت در نمایشگاه آماده هستید. اما چگونه در نمایشگاه محصولات غذایی حضور خوبی داشته باشیم؟

اکنون به بیان رمز و راز موفقیت در زمینه طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاه مواد غذایی می پردازیم که نحوه چیدمان آن را تحت تأثیر قرار می دهد. مطالعه موارد ذکر شده در ادامه متن به شما کمک می کند تا از شرکت در نمایشگاه محصولات غذایی، بهترین خروجی را بگیرید.
 
۱) به طور متوسط، ۷۵ درصد از بازدید کنندگان غرفه های نمایشگاهی، برای خرید آنی و یا خرید در آینده مراجعه می کنند در نتیجه محصولات غذایی خود را به بهترین شکل ممکن به آنها عرضه کنید.

 

۲) نمایشگاه ارزان ترین راه برای ارائه محصولات و خدمات به مشتریان است.
 
۳) نمایشگاه تنها وسیله ای است که به شما اجازه می دهد تا با مشتریان به صورت مستقیم ارتباط برقرار کرده و از احساس پنج گانه خود استفاده کنید.
 
۴) تصمیم بگیرید که چرا در نمایشگاه شرکت کرده اید و به چه چیزهایی برای دستیابی به اهداف خود نیاز دارید. بعضی از اهداف خاص و دست یافتنی را در ذهن داشته باشید. به عنوان مثال، چندین محصول لذیذ غذایی را به نمایش خواهید گذاشت و نحوه تهیه چند ماده غذایی دیگر را به بازدید کنندگان ارائه خواهید داد.
 
۵) مواضع خود را برای دستیابی و اجرای اهداف مشخص کنید. اطمینان حاصل کنید که غرفه ها هوشمند و جذاب باشند تا بازخورد خوبی برای محصولات غذایی شرکت شما داشته باشند.
 
۶) بدانید که هر یک از مسئولان و کارکنان غرفه شما نمودی از محصولات ارائه شده در نمایشگاه هستند.
 
 ۷) ۸۰٪ از موفقیت و دستیابی به اهدافتان مربوط به کارکنان با تجربه و زبده است، بنابراین آنها را به خوبی آموزش دهید.
 
۸) فعالیت های شرکت خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید تا افراد زیادی را برای بازدید از نمایشگاه و محصولات غذایی ارائه شده توسط شرکت شما ترقیب کرده باشید.
 
۹) یک برنامه برای دستیابی به اهداف خود و نتایج آن تنظیم کنید تا پیشرفت زیادی در هر روز از نمایشگاه داشته باشید.
 
۱۰) به گونه ای تبلیغات محصولات غذایی شرکت خود در نمایشگاه را انجام دهید که مردم قادر به دیدن آن باشند. تبلیغ یک ماده غذایی به وسیله بو و مزه آن، بهترین شیوه برای افزایش فروش آن محصول است.
 
۱۱) سوالات واضح افراد را تشویق می کنند تا درباره شرکت، مسائل و نیازهای خود صحبت کنند. به سوالات بازدید کنندگان در مورد محصول شرکت و نحوه تهیه آن با گشاده رویی پاسخ دهید.
 
۱۲) مکالمات خود را با مشتریان کوتاه و مختصر نگه دارید تا وقت زیادی نگیرید.
 
۱۳) در هنگام فعالیت در نمایشگاه، تلفن همراه خود را خاموش کرده و روی فعالیت خود و سوالات بازدید کنندگان در محل تمرکز کنید.
 
۱۴) جزئیات تماس و اطلاعات مورد نیاز برای بازدید کنندگان را به گونه ای فراهم کنید که به راحتی در اختیار آنها قرار گیرد.
 
۱۵) اسامی کارکنان خود را فهرست کنید، به طوری که همه بازدید کنندگان بدانند یک فرد مستقر در غرفه شما چه کسی است و چه مسئولیتی را بر عهده دارد.
 
۱۶) تماس چشمی برقرار کنید و لبخند بزنید. لبخند باعث جذب افراد می شود.
 
۱۷) بر روی مزایای فروش یک محصول به یک فرد تمرکز کنید و از توجه به اموری که به سود شما است، بپرهیزید. به عنوان مثال، این محصول غذایی برای شما مناسب است، زیرا …
 
۱۸) به کارکنانی که در محل غرفه حضور دارند، آموزش دهید که به مشتریان این جمله را بگویند “سلام، حال شما خوب است؟”
 
۱۹) شما و کارکنان تان باید خلاقیت و ابتکارات جدید زیادی داشته باشید. نمایش خلاقانه یک ماده غذایی به فروش فوق العاده آن منجر می شود.
 
۲۰) از تمام حواس پنج گانه خود برای جذب مردم در مکان غرفه استفاده کنید. برای مثال، بخشی را برای تست محصول غذایی توسط بازدید کنندگان تعبیه کنید.
 
۲۱ ) روزانه فعالیت تیم خود را بررسی کنید و اطلاعات مورد نیاز برای کسب و کار بهتر را  جمع آوری کنید.
 
۲۲) تمام نتایج روزمره را طبقه بندی کنید.
 
۲۳) در مدتی که در محل غرفه خود حضور دارید، از خوردن و آشامیدن بپرهیزید. این امر سبب بی اهمیت جلوه دادن فضای نمایشگاه خواهد شد.
 
۲۴) برای توضیح درباره محصولات غذایی که از آن اطلاع ندارید وارد گفتگو با بازدید کنندگان نشوید و از یک فرد مسئول دیگر برای کمک کردن به مشتری و یا نشان دادن محصولات کمک بگیرید.
 
۲۵) بر روی اهداف خود تمرکز کنید و از پرداختن به جزئیات بی اهمیت بپرهیزید.
 
۲۶) کم تر صحبت کنید، بیش تر گوش کنید.
 
۲۷) فهرست کارکنان و موقعیت آن ها در تیم را ثبت دهید و کارهای مثبت انجام شده و نشده آنها را شناسایی کنید.
 
۲۸) بازدید کنندگان را برای خرید ترغیب کنید. نتیجه خرید محصولتان توسط مشتری را پیگیری نمایید قبل از اینکه خریدار پشیمان شود. برای مثال اجازه دهید تا مشتری آن محصول را تست کند و سپس پیشنهاد خرید با قیمت مناسب را به او ارائه دهید.
 
۲۹) از تمام اطلاعاتی که جمع آوری نموده اید، برای پیشرفت بهتر استفاده کنید.
 
۳۰) تجربیاتی که کسب کرده اید را ثبت نمایید تا در سال آینده از آن ها در نمایشگاه بعدی استفاده کنید.
(جمعه ۸ تیر ۱۳۹۷) ۲۳:۲۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها