چهارشنبه / ۶ تیر ۱۳۹۷ / ۱۵:۱۳
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۷۸۲۵۴
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل

آغاز سرمایه گذاری برای 7 ایده استارت آپی منتخب در روناک

روناک به عنوان اولین حامی مجموعه استارت آپی سازمان اقتصادی کوثر ، 7 طرح و ایده برگزیده در میان 120 طرح ارائه شده را به داوری برای سرمایه گذاری کشاند.

روناک در حرکتی سازمان یافته با پشتوانه قوی علمی و سرمایه گذاری ، گسترش استارت آپ های کشاورزی را آماج نهایی خود قرار داده است. به همین دلیل در مراسمی رسمی با حضور دکتر رحمتی قائم مقام ، دکتر نوروزی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و دکتر وکیلی معاونت برنامه ریزی و اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر به همراه جمعی از ایده پردازان استارت آپی در سراسر کشور توانایی 7 طرح و ایده نو در این عرصه را داوری و مقرر شد پس از بررسی های کارشناسانه و توجیه اقتصادی ایده ها و طرح ها مورد حمایت سرمایه گذاری سازمان اقتصادی کوثر قرار گیرند.


دکتر وکیلی معاون برنامه ریزی سازمان اقتصادی کوثر در گفتار کوتاهی ضمن خوش آمدگویی به حاضران گفت : در دنیای امروز ساختار اقتصادی شرکتها با گذشته به طور اساسی تغییرکرده و شاخص های سخت افزاری و دارایی های مشهود که دیروز در جایگاه یک بنگاه اقتصادی نقش تعیین کننده داشت ، جای خود را به نوآوری و خلق محصولات جدید و دارایی های نرم افزاری داده است .

در ادامه دکتر نوروزی در بخشی از گفتار خود یادآور شد مشکل کشاورزی در کشور ما فقر منابع نیست ، مغزافرازی است ، داروی درمان مشکلات کشاورزی کشور همین شرکت های دانش بنیان با ایده های نوآورانه و استارت آپی در حوزه کشاورزی می باشد ، ما در حوزه کشاورزی باید مشکل بهره وری را حل کنیم.


وی یادآور شد شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در این عرصه با این سیطره بازار قطعی برای استارت آپ های موفق ایجاد و کمک می کند تا این شرکت های نوپا از شبکه های ارتباطات بسیار باارزش اسن شرکت بهره مند شوند و مسیر رشد را بسیار سریعتر طی کرده و به بازارهای جدید دست یابند.

گفتنی است این گردهمایی با شعار، آینده نوآوری کشاورزی فردا و در قالب روناک فعالیت خود را آغاز کرده است و کارشناسان بر این باورند با حمایت سازمان اقتصادی کوثر گسترش این فعالیت های دانش بنیان در عرصه کشاورزی به نحو چشمگیری گسترش می یابد.

لازم به ذکر است متن سخنرانی دکتر رحمتی قائم مقام سازمان اقتصادی کوثر و دکتر نوروزی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر متعاقبا" درج خواهدشد.

(چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷) ۱۵:۱۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها