شنبه / ۲ تیر ۱۳۹۷ / ۰۸:۵۸
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۷۸۱۴۸
گزارشگر : ۳۵۱۶
مهر
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

نظارت ۳ نهادبروضعیت فروش میوه درسطح شهر/مردم تخلفات را گزارش کنند

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران با بیان اینکه ۳ نهاد بر وضعیت فروش و قیمت میوه در مغازه های سطح شهر نظارت می کنند، از مردم خواست تخلفات موجود در این زمینه را به اتحادیه گزارش کنند.

اسدالله کارگربا اشاره به تحولات بازار میوه طی روزهای اخیر، اظهارداشت: قیمت موز در سطح شهر مقداری کاهش داشته و نرخ آن از بین ۶۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان به حدود ۵۶۰۰ رسیده است.

وی با بیان اینکه نرخ این میوه در میدان مرکزی میوه و تره بار بین ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان است، افزود: طی هفته گذشته گیلاس و سیب گلاب وارد بازار میوه شده اند که قیمت هرکیلوگرم گیلاس در میدان مرکزی میوه و تره بار  بین ۱۱ تا ۱۲ هزارتومان و سیب گلاب حدود ۱۲ تا ۱۴ هزارتومان است.

کارگر با اشاره به اینکه مغازه های سطح شهر تنها مجاز هستند ۳۵ درصد سود به نرخ میوه ها اضافه کنند، گفت: ملاک قیمت فروش در سطح شهر توسط اعضای اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی، فاکتور خرید آنهاست و این فروشندگان از طریق ۳ نهاد تحت نظارت قرار دارند که این نهادها  در صورت تخلف و  گرانفروشی با  متخلفان برخورد خواهند کرد.

کارگر با بیان اینکه اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی بر کار فروشندگان میوه نظارت دارند، ادامه داد: مردم می توانند در صورت مشاهده تخلف و گران فروشی از سوی واحدهای سطح شهر با شماره تلفن ۵۵۶۶۲۳۸۰ تماس بگیرند و موارد تخلف را به اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گزارش کنند و ما نیز در اسرع وقت این مساله را پیگیری خواهیم کرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران در بخش دیگری از سخنان خود درباره اینکه آیا سرمازدگی امسال تاثیری بر عرضه و قیمت میوه ها در بازار داشته است؟، گفت: خوشبختانه تاکنون این مساله مشکلی در عرضه و قیمت محصولات ایجاد نکرده است.

(شنبه ۲ تیر ۱۳۹۷) ۰۸:۵۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها