پنج شنبه / ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۰:۱۷
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۷۸۰۰۸
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

فراخوان جمع آوری شکایت دامداران از نظام دامپزشکی مازندران

مدیرعامل اتحادیه صنعت دامپروری مازندران با بیان این که برون سپاری وظایف سازمان دامپزشکی به نظام دامپزشکی موجب بدتر شدن وضعیت تولید دامی استان شد، اظهار کرد: واگذاری مسئولیت دولت در حوزه دامی به نظام دامپزشکی موجب نابودی تولید دامی شده است.

الله یار ولیزاده نظام دامپزشکی را شبیه به یک پایگاه رانتی دانست و تاکید کرد: رئیس این نهاد رد صلاحیت شده اما به صورت غیر قانونی چند سال بر مسند ریاست قرار دارد.
وی با بیان اینکه استاندار سابق مازندران با هرگونه اعتراض نسبت به عملکرد نظام دامپزشکی برخورد می کرد، گفت: اسلامی استاندار جدید مازندران از همان روز اول پیگیر خواسته مردم نسبت به عملکرد بد نظام دامپزشکی شد.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه صنعت دامپروری کشور با اشاره به عدم حضور دامپزشک های معرفی شده نظام دامپزشکی در واحدهای تولیدی اظهار کرد: دامدار پول دامپزشکی را به صورت چهارساله پرداخت کرده و یک بار او را نمی بیند.
ولیزاده به بیان این که امکانات قانونی در اختیار نظام دامپزشکی موجب شده این نهاد به اجرای هیچ مصوبه ای تمکین نکند، خاطرنشان کرد: نظام دامپزشکی اجازه حضور نمایندگان تشکل های تولیدی را در جلساتش نمی دهد، رئیس این نهاد برخورد بسیار بدی با ارباب رجوع در دفتر کارش دارد.
گوسفند دار نمونه ملی خطاب به دامداران و تولید کنندگان دامی استان بیان کرد: از تمامی دامدارانی که نسبت به نظام دامپزشکی شکایت دارند مدارک و مستندات خود را برای طرح دعوی در مراجع ذی صلاح در اختیار اتحادیه صنعت دامپروری مازندران قرار دهند.
وی با بیان اینکه بسیاری از طرح دعوی و شکایت از نظام دامپزشکی هراس دارند، اظهار کرد: با حمایت استاندار بت قدرت نمایی نظام دامپزشکی در استان شکست و راه برای بیان دغدغه ها و شکایت از این نهاد باز شده است.
وی دامداران را بی رغبت به تمدید پروانه های بهره برداری دانست و تاکید کرد: تعرفه های بسیار سنگین نظام دامپزشکی کار را به جایی رسانده که دامداران نسبت به تمدید پروانه تولیدی خود بی رغبت هستند.
مدیرعامل اتحادیه صنعت دامپروری مازندران نظام دامپزشکی را اتاق خلوت عده ای برای درآمدزایی دانست و تصریح کرد: رئیس این نظام در مازندران به تامین اجتماعی نامه زده و اعلام کرده که بدون تاییدیه نظام دامپزشکی بیمه دامداران تمدید نشود.
وی در پایان تاکید کرد: از تمامی تولیدکنندگان و تشکل های تولیدی درخواست می کنیم شکایت های خود را به اتحادیه صنعت دامپروری ارسال کنند.
ولیزاده افزود: با تجمیع تعداد زیاد شکایات می توان طرح دعوی قوی داشته باشیم چون دادگستری اعلام کرده دامداران هر نوع شکایت خود را از نظام دامپزشکی در اختیار این نهاد قرار دهد تا شخص رئیس نظام را تحت تعقیب کیفری قرار دهد.
وی گفت: اتحادیه صنعت دامپروری مازندران مسئولیت جمع آوری شکایت دامداران را بر عهده گرفته است./ایسنا

(پنج شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷) ۱۰:۱۷
ناشناس
۱۳۹۷/۰۹/۰۶
0
0
0

سلام اقای استاندار و یا مدیرکل کشاورزی و یا دامپزشکی ویاهرمسول دیگه ای وقتی قراداد بین تولید کننده دامدار و پرورش ماهی و غیره با یک دامپزشک وقتی صوری است چرا نباید این قانون را حذف و یا اضلاح کرد البته یک دامپزشک هم حق دارد در مقابل مبلغ نلجیزی که دریافت میکند دوبرابرش را باید کرایه دهد تا سری به کارگاه بزند که این خود غیرممکن است است و بیشتر پرداخت کردن هم توسط تولید کننده هم غیر ممکن است . پس چرا این قانون بیخود و مردم ازار را حذف نمیکنید

رضا
۱۳۹۷/۱۱/۱۷
0
0
0

ریاست محترم دامپزشکی بادرود بنده برای گرفتن مجوزباید دیتالاگرداشته باشم قیمت دیتالاگری که سازمان پیشنهاد میکنه تهیه کنم تقریبا ۲میلیون تومان است درصورتی که دیتالاگرهای دیگری هم دربازار موجود میباشد که هم ازدیتالاگری که دامپزشکی توصیه میکند به نام تستو بهتر ودارای قابلیتهاوآپشنهای بهتری میباشد ومهم ترازهمه با قیمتی خیلی پایین تر ومناسب تر میتوان تهیه کرد چرا سازمان دامپزشکی اصرار دارد فقط از دستگاه شرکت تستو باید باشد ایا به نظرشماتوانی بین دامپزشکی وشرکت تستو درمقابل کمسیون صورت نگرفته ودرست است


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها