شنبه / ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ / ۰۹:۱۴
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۷۷۸۰۴
گزارشگر : ۳۵۱۶
باشگاه خبرنگاران جوان
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

کمبودی در عرضه کالاهای اساسی ماه رمضان وجود ندارد

یک مقام مسئول با اشاره به توزیع اقلام اساسی با تخفیف 10 تا 15 درصدی در فروشگاه های زنجیره ای تا پایان ماه رمضان گفت: هیچ گونه کمبودی در عرضه این محصولات وجود ندارد.

مرتضی حنان معاون شرکت بازرگانی دولتی، درباره آخرین وضعیت توزیع کالاهای اساسی در ماه رمضان اظهار کرد: برای تنظیم بازار برنج در ماه رمضان حدود 30 هزارتن برنج توزیع استانی شد که به مرور این میزان از طریق فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود.

وی با اشاره به اینکه 20 هزارتن شکر توزیعی در استان ها  در حال جذب است، افزود: همچنین با هماهنگی که با فروشگاه های زنجیره ای صورت گرفت،قرار شد در ایام ماه رمضان محصول نهایی روغن 10 درصد کمتر از قیمت بازار در اختیار مردم قرار گیرد و به ازای آن  بازرگانی دولتی20 هزارتن روغن خام تحویل دهد.

حنان نرخ هر کیلو برنج هندی 1121 را  ، 5 هزار و 600 تومان، برنج سومالی تایلندی را 3 هزار و 900 و برنج هندیpr11 را دو هزار و 600 تومان اعلام کرد.

مدیرعامل بازرگانی دولتی با بیان اینکه نرخ هر کیلو شکر در بازار 3 هزار و 400 تا 3 هزار و 500 تومان است، تصریح کرد: البته در این ایام هر کیلو شکر بسته بندی با نرخ مصوب 2 هزار و 900 تومان در فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود.

به گفته این مقام مسئول در عرضه کالاهای اساسی هیچ گونه کمبودی در بازار وجود ندارد و تا پایان ماه رمضان اقلام اساسی با تخفیف 10 تا 15 درصدی از طریق فروشگاه های زنجیره ای توزیع می شود.

(شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷) ۰۹:۱۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها