جمعه / ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۳:۰۲
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۷۷۴۸۶
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایرنا
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

شرکت های ایرانی در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی باکو

شرکت های بخش خصوصی و دولتی ایران ، با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی ، محصولات و ماشین آلات کشاورزی باکو، توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند.

این نمایشگاه بین المللی از سوی وزارت کشاورزی جمهوری آذربایجان و با حمایت سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد ( فائو) بر پا شده است و بیش از 200 شرکت از 34 کشور جهان طی سه روز - 26 تا 28 اردیبهشت - محصولات غذایی و ماشین آلات کشاورزی خود را عرضه خواهند کرد.
شرکت صنعتی تولید ماشین آلات کشاورزی برلیانس منطقه آزاد ارس، از شرکت های حاضر در این نمایشگاه است
«جلیل هاشمی» رئیس هیات مدیره این شرکت در خصوص حضورشان در این نمایشگاه گفت : در این نمایشگاه ، ماشین آلات کشاورزی تولیدی شرکت برلیانس مانند انواع تراکتور را به منظور صادرات به کشورهای خارجی به نمایش گذاشتیم .
وی با بیان اینکه، شرکت برلیانس ، در حال حاضر ماشین الات کشاورزی را به جمهوری آذربایجان صادر می کند ، افزود: ماشین آلات کشاورزی تولیدی ما به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، با استقبال خوبی در جمهوری آذربایجان روبرو شده است .
وی افزود: ماشین آلات کشاورزی ایرانی با توجه به نزدیک بودن بازار و اطمینان از خدمات پس از فروش و تامین قطعات در آینده، بیش از گذشته مورد استقبال کشاورزان جمهوری آذربایجان قرار خواهد گرفت .
«حمید مخیر» کارشناس صادرات شرکت « پارمیدا » نیز اظهار داشت : شرکت ما تولید کنندگان انواع شکلات است و به منظور بازاریابی و عرضه محصولات خود در سطح بین المللی ، در این نایشگاه بین المللی شرکت کرده ایم .
سازمان اتکا بعنوان یکی از هلدینگ های با سابقه کشورمان در حوزه اقتصادی ، مالی، بازرگانی،خارجی، صنعتی، کشاورزی ، دامپروری، فروشگاهی وتوزیع کالا، در این نمایشگاه حضور دارد.
فعالیت‌های عمده این سازمان در بخش‌های بازرگانی، کشاورزی، دامپروری، شیلات، باغبانی، محصولات ارگانیک، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، روغنکشی و تصفیه روغن‌های خوراکی، صنایع غذایی و تبدیلی، صنایع قند و شکر، لوازم خانگی و الکترونیک، پنبه، نساجی، سرمایه‌گذاری، بورس، بیمه، توسعه ساختمان، توزیع و پخش مویرگی، گردشگری و خدمات توریستی می‌باشد.
محمد مهدی کربلایی مدیر عامل سازمان اتکا نیز در حاشیه این نمایشگاه گفت : نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات کشاورزی باکو فرصتی برای آشنایی با توانمندی کشورهای مختاف و عرصه ای برای معرفی تولیدات ایرانی است .
بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و محصولات و ماشین آلات کشاورزی امروز جمعه به کار خود پایان می دهد.

(جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۳:۰۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها