دوشنبه / ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۷:۴۰
سرویس : آزمایشگاه، گواهینامه ها و اسانس
کد خبر : ۷۶۷۲۱
گزارشگر : ۳۵۱۶
ایسنا
سرویس آزمایشگاه، گواهینامه ها و اسانس

آزمایشگاه‌های «سطح ۳» سازمان دامپزشکی، تکمیل و راه‌اندازی می‌شود

در دیدار رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و وزیر جهاد کشاورزی مقرر شد پیگیری‌های لازم برای تکمیل و راه‌اندازی آزمایشگاه‌های سطح ۳ سازمان دامپزشکی که طبق موافقت‌نامه‌ی کار مشترک، با حمایت مالی سازمان پدافند غیرعامل طراحی و عملیات اجرایی آن انجام شده، توسط وزارت جهاد کشاورزی راه‌اندازی شود.

سردار غلامرضا جلالی در دیدار با محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به توانمندی‌های مؤسسه رازی، تاکید کرد: زمان بازمهندسی موسسه رازی خیلی طول کشیده است و باید در این بازمهندسی قابلیت‌های اصلی مانند سوش‌ها را از دست ندهیم.

جلالی افزود: موسسه رازی مونوپل محسوب می‌شود و چون در ماموریت‌های آن تنوع تهدیدات مشاهده شده است، بنابراین تولیدات زیادی دارد که این قابلیت‌ها نباید از دست برود و در این بازمهندسی موسسه رازی جوان شود تا بتواند با منابع انسانی فعال و زیرساختی که دارد تهدیدات سخت‌تر را پاسخ دهد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر حمایت از موسسه سرم‌سازی رازی گفت: نگرانی ما بخش‌های حاکمیتی است که بایستی در رازی بماند.

در این جلسه بر تشکیل کارگروه مشترک برای تنظیم تفاهم‌نامه در حوزه‌های مشترک از جمله واکسن‌سازی، بذر (زنجیره تولید تا مصرف) تراریخته، و واگذاری بخش‌های تولیدی سودده به بخش خصوصی در موسسه رازی با حفظ بخش‌های حاکمیتی از جمله سوش‌ها و تهیه یک بانک پشتیبان تاکید شد.

همچنین مقرر شد پیگیری‌های لازم برای تکمیل و راه‌اندازی آزمایشگاه‌های سطح ۳ سازمان دامپزشکی که طبق موافقت‌نامه‌ی کار مشترک با حمایت مالی سازمان پدافند غیرعامل طراحی و عملیات اجرایی آن انجام شده، توسط وزارت جهاد کشاورزی راه‌اندازی شود.

(دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۷) ۱۷:۴۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها