شنبه / ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۴:۵۰
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۷۶۶۶۰
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایلنا
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

تهران میزبان سومین نمایشگاه تخصصی بین المللی ایران سبز

ده ها شرکت داخلی و خارجی از 30 فروردین تا یکم اردیبهشت ماه با حضور در سومین نمایشگاه تخصصی بین المللی ایران سبز؛ نوین ترین طرح ها، برنامه ها، خدمات و صنایع مرتبط با حوزه های باغبانی، صنعت گلخانه سازی، نهاده ها، ماشین آلات و تجهیزات، آبیاری، گل و گیاه و صنایع وابسته را در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به نمایش می گذارند

در این نمایشگاه و در کنار شرکت های برتر داخلی؛ شرکت ها و نمایندگانی از کشورهای آلمان، اسپانیا، ایتالیا، ژاپن، هلند، فرانسه، چین، آذربایجان، روسیه، هندوستان، امارات و ترکیه حضور دارند و ضمن ارائه جدید ترین تولیدات و خدمات خود، زمینه انتقال تکنولوژی های نوین حوزه های مختلف کشاورزی به داخل کشور را نیز فراهم می‌کنند.
مدیر اجرایی سومین نمایشگاه تخصصی بین المللی ایران سبز گفت: این نمایشگاه با مجوزسازمان توسعه تجارت ایران و توسط شرکت نمایشگا هی خزر اوراسیا از ایران وشرکت نمایشگاهی HPP کشور هلند برگزار می شود.
علی شهبازی افزود: در دو دوره گذشته این نمایشگاه بیش از 120 شرکت خارجی که عمدتا اروپایی بودند حضور داشتند و این بیانگر اهمیت جایگاه این نمایشگاه برای کشورهای خارجی است.
وی اضافه کرد:بر این اساس حضورحداکثری دراین رویداد، می تواند این نمایشگاه را بهبزرگترین نمایشگاه بین المللی درزمینه باغبانی و کشاورزی درمنطقه خاورمیانه و آسیا تبدیل کند.
شهبازی به اهداف برگزاری نمایشگاه ایران سبز اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با رویکرد تحقق اهداف وزارت جهاد کشاورزی جهت تولید پایدار، اقتصادی کردن تولید و سلامت محصولات با استفاده از راهبرد توسعه کشت گلخانه ای و مدیریت آب و آبیاری کشاورزی برگزار می شود.
مدیر اجرایی سومین نمایشگاه تخصصی بین المللی ایران سبز گفت: طبق برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته با دفترهماهنگیو راهبردیاموراقتصادی وزارت امور خارجه، قرار است درروزهایبرگزارینمایشگاه، چند هیات بازرگانیاز کشورهای مختلف ضمن حضور در نمایشگاه، از مراکزمرتبطباگلوگیاه، باغبانیوصنایعوابسته برخی نقاط کشور همبازدیدکنند.
شهبازی خاطرنشان کرد:طی توافق که با طرف هلندی برگزارکننده این نمایشگاه صورت گرفته، مقرر شد، شرکتهای ایرانی که در سومین نمایشگاه ایران سبز شرکت می کنند، بصورت رایگان و بهرهمندی از یارانه صد در صدی، در نمایشگاه باغبانی هلند که آبان ماه امسال برگزار خواهد شد، حضور یابند.این برنامه با هدف حضور حداکثری تولیدکنندگان داخلی در نمایشگاه و استفاده از بیشترین ظرفیت های موجود بمنظور رونق کسب و کار و توسعه صادرات غیر نفتی صورت گرفته است.
در سومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ایران سبز که در فضائی بالغ بر شش هزار متر مربع برگزار می شود؛ ادوات،ماشین آلات و ابزارآلات باغبانی، باغداری و فضای سبز، نهاده های کشاورزی، سیستمهای آبیاری، وسایل، تجهیزات و ملزومات آبیاری بارانی، قطره ای و مه پاش، سیستم های کشت هیدروپونیک،انواع گلخانه های حرفه ای و خانگی، تجهیزات و تاسیسات گلخانه ای، لوازم و تجهیزات جابجایی، سورتینگ، بسته بندی و عرضه محصولات باغی و گلخانه ای،سیستم های سردخانه ای، ذخیره سازی و ماشین آلات فرآوری تولیدات باغی و گلخانه ای،فروشگاههای عرضه گل و گیاه،شرکت های بازرگانی وصادراتی محصولات باغی وگلخانه ای، دانشگاهها و مراکز علمی و اتحادیه ها، انجمن ها،بانک ها، شرکت های بیمه و تعاونی ها حضور دارند.
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه با شماره تلفن های 8-22863787-021 تماسبگیرند و یا به پایگاه اینترنتی www.khazareurasia.irمراجعه کنند.

(شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷) ۱۴:۵۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها