شنبه / ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۴:۲۶
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۷۶۶۵۴
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

افزایش ۲ هزار تومانی نرخ گوشت گوسفندی در بازار

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت:هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۴۳ هزار تومان به مغازه‌دار و ۴۷ تا ۴۸ هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.

علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش ۲هزار تومانی نرخ گوشت در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۴۳هزار تومان به مغازه‌دار و ۴۷تا ۴۸هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.
وی کمبود عرضه دام و خروج قانونی و غیرقانونی دام را دلیل اصلی افزایش قیمت گوشت در بازار دانست و افزود: از مسئولان تقاضا داریم از خروج غیرقانونی دام از مرزهای کشور جلوگیری کنند و در غیر این صورت نوسان قیمت ادامه دار خواهد شد.
ملکی قیمت گوشت در بازار را پیش‌بینی کرد و گفت: با توجه به کمبود عرضه و توزیع گوشت های وارداتی، قیمت دام زنده دستخوش تغییر و تحولاتی در بازار قرار گرفت به طوریکه هم اکنون هر کیلو دام زنده ۱۸ تا ۱۸ هزار و ۵۰۰تومان توزیع می‌شود.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به تأثیر نوسان نرخ دلار بر بازار گوشت، تصریح کرد: نوسان نرخ دلار برای قاچاقچیان انگیزه قاچاق دام زنده را به وجود می آورد و تنها تأمین گوشت مورد نیاز شرکت‌های بسته‌بندی از طریق واردات تا حدودی از نابسامانی بازار جلوگیری کرده است.

(شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷) ۱۴:۲۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها