دوشنبه / ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۸:۲۴
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۷۶۵۱۹
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایلنا
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

نظارتی بر فروش ماهی قرمز سفره هفت سین وجود ندارد

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: ماهی قرمز شب عید که تنها در سفره هفت سین استفاده می‌شود جز اقلام غیر ضروری محسوب شده و از آنجایی که مجوز فروش آن منحصر به مکان‌های فروش ماهی نیست میزان فروش و تولید قابل محاسبه و اعلام نیست.

مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در خصوص فروش ماهی قرمز و آمار مربوط به فروش آن اظهار کرد: به دلیل کم اهمیت بودن این نوع ماهی و غیر خوراکی بودن آن هیچ اطلاعات آماری درستی برای آن وجود ندارد و ناظرین بر آن نظارت نمی‌کنند.
وی افزود: ماهی قرمز شب عید که تنها در سفره هفت سین استفاده می‌شود جز اقلام غیر ضروری محسوب شده و از آنجایی که مجوز فروش آن منحصر به مکان‌های فروش ماهی نیست میزان فروش و تولید قابل محاسبه و اعلام نیست.
یوسف خانی در رابطه با فروش ماهی و مرغ برای ایام عید نیز خاطرنشان کرد: از آنجایی که خرید این محصولات همچنان ادامه دارد نمی‌توان آمار دقیقی از میزان فروش ماهی و مرغ اعلام کرد اما فروش بسیار خوبی داشتیم و بازار و قیمت این محصولات بیشتر از انتظارمان بالا نرفته است.
وی ادامه داد: انتظار داشتیم مرغ حداکثر تا 8500 تومان بالا برود که در حال حاضر به 8100 تومان رسیده که خیلی دور از ذهن نبود.

(دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶) ۱۸:۲۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها