جمعه / ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۱:۵۳
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۷۶۴۷۰
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

محدودیتی در عرضه اقلام پروتئینی وجود ندارد

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: با توجه به آنکه محدودیتی در عرضه وجود ندارد، روند توزیع اقلام پروتئینی تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

حمید ورناصری مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به آخرین وضعیت توزیع اقلام پروتئینی در ایام پایانی سال اظهار کرد: با توجه به ذخایر مناسب مرغ  و تخم مرغ ، توزیع بر مبنای سهمیه هر استان در حال انجام است.
وی نرخ هر شانه تخم مرغ تنظیم بازار 12 هزار و 600 تومان وهر کیلو گوشت مرغ 6 هزار و 200 تومان  و گوشت گوسفندی مخلوط وارداتی 33 هزار تومان اعلام کرد.
ورناصری ادامه داد: روزانه 250 تا 300 تن تخم مرغ برای تنظیم بازار در فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار توزیع می شود.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به آخرین وضعیت توزیع گوشت گوسفندی وارداتی در بازار بیان کرد: در صورت تقاضا اقدام به عرضه گوشت منجمد در استان ها خواهیم کرد، چراکه به میزان کافی ذخایر در سردخانه‌ها موجود است.
به گفته وی؛ با توجه به آنکه محدودیتی در عرضه وجود ندارد، روند توزیع اقلام پروتئینی تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.
ورناصری در خاتمه یادآور شد: از مردم تقاضا داریم که مایحتاج شب عید خود را از مراکز عرضه فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین میوه و تره بار تامین کنند، چراکه به لحاظ قیمت و کیفیت به نفع سبد خانوار خواهد بود.

(جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶) ۱۱:۵۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها