یکشنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ / ۰۸:۰۰
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۷۶۴۱۹
گزارشگر : ۳۵۵۱
مهر
سرویس فرآورده های لبنی

فروش هر لیتر شیر برای دامدار حداقل ۵۰۰ تومان ضرر دارد

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: هزینه تولید هر لیتر شیر برای دامدار حدود ۱۷۰۰ تومان است، اما وی شیر را با نرخ کم تر از ۱۲۰۰ تومان می فروشد.

سید حسین نقوی حسینی از تذکر کتبی به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص رسیدگی عاجل به وضعیت دامداران شیری دشت ورامین خبر داد و افزود: در این تذکر از وزیر خواسته شده تا از واردات بی رویه دام سبک و گوشتی به کشور جلوگیزری شود.
وی افزود: هزینه تولید هر لیتر شیر برای دامدار حدود ۱۷۰۰ تومان است، اما دامدار مجبور است، شیر را با نرخ کم تر از ۱۲۰۰ تومان در لیتر به فروش برساند، در واقع فروش هر لیتر شیر برای دامدار حداقل ۵۰۰ تومان ضرر دارد، این یک ظلم مسلم به دامداران است و مشخص نیست، باید چه کسی پاسخگوی آن باشد.
نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که چرا گوشت، بی رویه وارد کشور می شود، ادامه داد: متاسفانه واردات دام سبک در کشور ما بی رویه است و حواله های واردات ۵۰۰۰ راسی دام سبک در بازار دست به دست فروخته می شود و کسی نیز بر آن نظارت ندارد، این امر به دامداران زحمتکش منطقه و کشور خسارات جبران ناپذیری وارد خواهد ساخت.

(یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶) ۰۸:۰۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها