سه شنبه / ۸ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۱:۱۵
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۷۶۲۴۳
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس فرآورده های لبنی

قیمت محصولات لبنی تا پایان هفته نهایی می شود

دبیر انجمن صنایع لبنی از نهایی شدن نرخ لبنیات تا پایان هفته خبر داد.

رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی در پاسخ به این سوال که بنا بر اطلاعیه سازمان حمایت چرا قیمت لبنیات به نرخ سابق خود باز نگشت، اظهار کرد: سازمان حمایت پس از بررسی دفاتر قانونی شرکت های لبنی، نرخ محصولات برای تصویب نهایی به ستاد تنظیم بازار ارسال کرده است.
به گفته وی؛ تمامی کارخانه های لبنی پس از اعلام نرخ های مصوب ، موظف به رعایت این نرخ ها هستند.
باکری با اشاره به اینکه نرخ لبنیات تا پایان هفته نهایی می شود، افزود: در جلسه این هفته ستاد تنظیم بازار پیش بینی می شود که نرخ  محصولات لبنی تصویب و ابلاغ شود تا اختلاف نظر صنایع لبنی و دستگاه های دولتی مرتفع گردد.
دبیر انجمن صنایع لبنی در پاسخ به سوال دیگری که اعلام نرخ های مصوب به معنای افزایش مجدد قیمت هاست یا خیر، بیان کرد: قیمت های مصوب برحسب نرخ تمام شده محصولات از دفاتر قانونی شرکت ها است و به نظر می رسد که نرخ مصوب معادل افزایش قیمت محصولات لبنی باشد، چرا که روش محاسبه قیمت توسط کارخانه ها با سازمان حمایت تفاوتی ندارد.
وی از افزایش نرخ خرید شیر خام از دامداران خبر داد و گفت: هم اکنون کارخانه های بزرگ لبنی هر کیلو شیر خام با نرخ مصوب هزار و 440 تومان از دامداران خریداری می‌کنند که انتظار می رود بر مبنای این نرخ، محصولات لبنی قیمت گذاری شود.

(سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶) ۱۱:۱۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها