یکشنبه / ۶ اسفند ۱۳۹۶ / ۰۷:۳۲
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۷۶۱۸۱
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس فرآورده های لبنی

درخشش سولیکو در نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی prodexpo2018 روسیه

صنایع غذایی سولیکو (کاله) در نمایشگاه صنایع غذایی prodexpo2018 که باحضور بیش از ۱۰۰ نام برتر صنایع لبنی موجود در بازار روسیه و بیش از ۲۳۰۰ شرکت کننده صنایع غذایی از کشورهای آمریکای جنوبی، بلاروس، روسیه و ... برگزار شده بود توانست به عنوان تنها نماینده شرکت کننده از ایران موفق به دریافت سه جایزه شود.

به گزارش روابط عمومی هولدینگ صنایع غذایی سولیکو (کاله) نمایشگاه صنایع غذایی  prodexpo2018 در تاریخ‌های پنجم تا نهم فوریه 2018 در مسکو پایتخت روسیه برگزارشد. در این نمایشگاه که باحضور بیش از ۱۰۰ نام برتر صنایع لبنی موجود در بازار روسیه و بیش از ۲۳۰۰ شرکت کننده صنایع غذایی از کشورهای آمریکای جنوبی، بلاروس، روسیه و ... برگزار شده بود. شرکت سولیکو به عنوان تنها نماینده شرکت کننده از ایران موفق به دریافت سه جایزه شد.

 "پنیر شایر" بلو موفق به دریافت دیپلم افتخار و مدال طلا Product of the year شد. این پنیر که جزو  پنیرهای طبیعی کاله است، پنیری تولید شده از شیر گاو است که خاستگاه آن کشور انگلستان بوده و  پنیری نیمه سخت با طعم مشابه چدار، رنگ آناتوی پراتو و کپک های بلوچیز را دارد که نوعی کپک خوراکی و مفید به نام پنیسیلیوم راکفورتی است.

دیگر دستاورد سولیکو از نمایشگاه prodexpo2018 دریافت تندیس مخصوص و دو دیپلم افتخار innovative product  برای محصولات "کاتلا"، "پتلا" (محصولی ترکیبی از کاتلا و پنیر ماسکارپونه) و "لاکی دو" بوده است. لازم به ذکر است وظیفه نظارت و انتخاب محصولات شرکت کننده در این نمایشگاه به عهده وزارت کشاورزی روسیه بوده است.

(یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶) ۰۷:۳۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها