چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۳۹۶ / ۲۰:۳۹
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۷۶۱۲۷
گزارشگر : ۳۵۱۴
آستان نیوز
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

رشد 4 برابری صادرات شرکت آرد قدس رضوی در 10 ماه نخست سال 96

مدیر عامل شرکت آرد قدس رضوی از رشد 54 درصدی تولیدات این شرکت طی 10 ماه نخست سال 1396 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

محمد صفایی بیان کرد: میزان صادرات محصولات شرکت آرد قدس رضوی در سال 1396، 5645 تُن بوده و در مقایسه با سال گذشته که میزان صادرات 123 تُن بوده رشد بسیار چشگیری داشته است.
وی ادامه داد: این شرکت در واقع  14 درصد از مجموع تولیدات خود را صادر کرده است.
صفایی درباره محصولات صادراتی و کشورهای مقصد آن گفت: از ابتدای امسال انواع آرد 15 درصد، 18 درصد و 23 درصد به کشورهای عراق و افغانستان صادر شده است.
وی ادامه داد: استفاده از ماشین‌آلات مجهز که منجر به تولید آرد با کیفیت شده است، مکانیزه کردن آزمایشگاه، فعال شدن واحد بازرگانی داخلی و خارجی، از جمله دلایل افزایش میزان صادرات محصولات شرکت به شمار می‌رود.
صفایی، ارتباط با تجار کشورهای عراق، افغانستان و حوزه خلیج فارس را از جمله اقدامات این شرکت برای گسترش بازار و تعداد کشورهای صادراتی عنوان کرد.
وی ادامه داد: صادرات صورت گرفته طی 10 ماه نخست امسال، 53 میلیارد ریال برای شرکت ارز آوری به همراه داشته است.
مدیرعامل شرکت آرد قدس رضوی با اشاره به برنامه‌های این شرکت برای رسیدن به کیفیت و استانداردهای جهانی در زمینه صادرات گفت: در این راستا می‌توان انعقاد قرارداد با کشاورزان برای دریافت گندم با کیفیت، کنترل مداوم و مستمر تولیدات به صورت 24 ساعته توسط واحد کنترل کیفیت و... را نام برد.
(چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶) ۲۰:۳۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها