چهارشنبه / ۲ اسفند ۱۳۹۶ / ۰۹:۰۷
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۷۶۱۱۱
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

عرضه مستقیم محصولات آبزی در فروشگاه رفاه کلید خورد

سازمان شیلات و شرکت فروشگاههای زنجیره ای رفاه جهت عرضه مستقیم محصولات آبزی در شعب این فروشگاه در سراسر کشور، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

در مراسم امضای این تفاهم نامه ، فرشید گلزاده کرمانی، مدیرعامل فروشگاه رفاه گفت: ما با تغییراتی که طی سال های اخیر اعمال کردیم، نگاه تجربه متمایز خرید و سبک زندگی درست را گسترش دادیم تا همه مردم از کالاهای مغذی و نشاط آفرین  استفاده کنند که بر این اساس، این فضا فراهم شده است.

مدیرعامل فروشگاه زنجیره ای رفاه افزود: نگاه ما این است که نگرانی مردم را از بابت مواد غذایی باکیفیت برطرف کنیم که بخش مربوط به میوه و سبزیجات تازه و مواد غذایی را فراهم کردیم و تلاش شد زنجیره مناسبی را برای مردم فراهم کنیم تا مردم زنجیره خوبی از مواد غذایی را فراهم نماییم.

وی افزود: با توجه به اینکه بزرگترین مرجع تولیدکننده سازمان شیلات است در قالب این تفاهم نامه کار را پیش ببریم و بنابراین سیاست فروشگاه رفاه ورود به حوزه تولید نیست ولی به دلیل اهمیت موضوع پرورش ماهی در قفس را به صورت مستقیم وارد تولید شدیم که بر این اساس در دو سایت به ظرفیت هر یک ٥هزار تن در حال تولید هستیم.

گلزاده کرمانی گفت: در حوزه تولید محصول هم اطمینان خاطر ایجاد خواهیم کرد که محصول بدون واسطه به فروش برسد.

امکانات ما در اختیار فروشگاه رفاه خواهد بود


حسن صالحی، رئیس سازمان شیلات در مراسم امضای تفاهم نامه برای عرضه مستقیم محصولات آبزی در فروشگاههای زنجیره ای رفاه گفت: در دهه های اخیر روند توسعه شیلات خوب بوده و توانستیم جایگاه مناسبی را در دنیا داشته باشیم و امروز ایران در مجامع بین المللی حرف برای گفتن دارد و با استفاده از تجربیات کشورهای پیشرفته به وضعیت خوبی رسیده است.

رییس سازمان شیلات افزود: در سال ٩٦ یک میلیون و ششصد هزار تن شیلات در کشور تولید شود و امروز ایران در صید تن ماهیان جایگاه خوبی دارد و در پرورش ماهی و میگو، ماهی خاورمیانه و ماهیان در قفس ایران جایگاه خوبی دارد.

وی تصریح کرد: مردم ایران حق دارند تا در زندگی مرفهی داشته باشند و البته در زمینه مربوط به صادرات آبزیان وضعیت خوبی داریم و در ۱۰ ماهه امسال رشد ٤٠ درصدی نسبت به سال قبل داشتیم و واردات نیز ۱۰ درصد کاهش یافته است.

به گفته صالحی، آبزیان نقش مهمی در سلامت مردم دارد و باید در بخش مصرف آن مردم را تشویق کرد؛ ضمن اینکه حضور ماهیان زینتی هم در سلامت خانواده ها نقش دارد و خوشبختانه می توان در کنار گیاهان زینتی به ماهیان زینتی هم فکر کرد.

وی اظهار داشت: هر ظرفیتی که از امکانات ما نیاز باشد در خدمت فروشگاههای زنجیره ای رفاه خواهد بود و امروز در مقایسه با ۱۰ سال گذشته تنوع محصولات آماده مصرف در فروشگاههای زنجیره ای رفاه بیشتر شده و عرضه می شود.  البته در حوزه طعم دهنده ها باید بیشتر وارد شده و از تجربیات سایر کشورها استفاده کرد .

(چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶) ۰۹:۰۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها