دوشنبه / ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ / ۰۹:۲۹
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۷۶۰۸۸
گزارشگر : ۳۵۵۱
فارس
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

بسیاری از ژلاتین‌های موجود در کشور منشأ خوکی دارد/دستگیری جاسوسان فعال در زمینه کشاورزی

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی با بیان اینکه بسیاری از ژلاتین‌های موجود در کشور منشأ خوکی دارد، گفت: طبق اظهارات دادستان کل کشور جاسوسانی دستگیر شدند که بر روی منابع طبیعی کشور برنامه‌ریزی کرده بودند.

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی با اشاره به اقتصاد کشاورزی اظهار کرد: اقتصاد نفتی در اختیار سایر کشورها است و باید خریداری شود درحالی‌که اقتصاد کشاورزی در درون کشور ریشه دارد و می‌تواند تا سال‌های سال معیشت و زندگی افراد را تأمین کند.
تقوی اشاره کرد: اقتصاد نقش بسیار بالایی در حوزه سیاسی دارند و در حال حاضر شاهد هستیم که موضوع اقتصاد کشاورزی جنبه سیاسی پیداکرده است که جاسوسان نیز در این زمینه ورود کرده‌اند.
وی افزود: در شرایط حساسی قرار داریم که موجب شده مقام معظم رهبری برای وزارتخانه جهاد کشاورزی نماینده انتخاب کنند.
• تشکل‌های مردمی حوزه کشاورزی سراسر کشور شناسایی شوند
نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: همه تشکل‌های مردمی حوزه کشاورزی در مناطق سراسر کشور شناسایی شود و پس از انتخاب مسئولان این تشکل‌ها ارتباط مستقیم برقرار خواهیم کرد تا در سراسر کشور یک حرکت جدی را در پیش گیریم.
تقوی ادامه داد: موظف هستیم تا با حرام فروشی مقابله کنیم و بر روند تغذیه مردم دقت داشته باشیم که برای مثال می‌توان به ذبح شرعی اشاره کرد.
وی تأکید کرد: بسیاری از ژلاتین‌های موجود در کشور از خوک استفاده می‌شود و حرام است و باید با دقت و نظارت بر آن‌ها مشکل را برطرف کنیم.

(دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶) ۰۹:۲۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها