پنج شنبه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۸:۱۶
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۷۶۰۲۲
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

محدودیتی در توزیع گوشت و مرغ شب عید وجود ندارد

یک مقام مسئول گفت: با توجه به ذخایر موجود، محدودیتی در توزیع گوشت قرمز و مرغ برای ایام پایانی سال وجود ندارد.

یوسف جلوخانی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران با اشاره به اینکه محدودیتی در توزیع گوشت و مرغ مورد نیاز شب عید وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به ذخایر استراتژیک نهاده‌های دامی و مواد پروتئینی کشور به طبع در استان تهران، بیش از 4 برابر میزان مصرف سالیانه استان ذخیره مرغ و گوشت قرمز در سرخانه ها موجود است.
به گفته وی؛  با توجه به وضعیت مناسب ذخایر استراتژیک، جای هیچ گونه نگرانی برای بازار شب عید نیست.
جلوخانی ادامه داد: جلساتی با اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره ای، اتاق اصناف، اتحادیه پرنده و ماهی و میادین میوه و تره بار برگزار شد که در این جلسات پشتیبانی آمادگی 100 درصدی خود برای توزیع گوشت و مرغ به هر میزانی که مورد تقاضای واحدهاست، اعلام کرده است.
به گفته این مقام مسئول؛ با توجه به ذخایر موجود، محدودیتی در توزیع مرغ ، گوشت قرمز و تخم مرغ به واحد ها وجود ندارد.
وی نرخ تحویل هر کیلو مرغ درب سردخانه به واحدها را 5 هزار و 800 تومان اعلام کرد و افزود: با احتساب سود مغازه دار هر کیلو مرغ با نرخ 6 هزار و 200 تومان به مصرف کننده عرضه می شود.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران نرخ هر کیلو گوشت قرمز استرالیا 33 هزار تومان و آسیای میانه 31 هزار و 500 تومان، ران بسته بندی 43 و شقه بسته بندی 42 هزار تومان در فروشگاه های زنجیره ای اعلام کرد.
وی از روند مناسب توزیع تخم مرغ در بازار خبر داد و گفت: اکنون هر شانه تخم مرغ با نرخ 11 هزار و 600 تومان در اختیار فروشگاه‌های زنجیره ای و میادین قرار می‌گیرد و در نهایت با نرخ 12 هزار و 600 تومان به مصرف کننده توزیع می شود، بنابراین هیچ گونه محدودیتی در توزیع تخم مرغ وجود ندارد.

(پنج شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶) ۱۸:۱۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها