دوشنبه / ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۶:۵۱
سرویس : صنعت برنج و ماکارونی
کد خبر : ۷۵۹۴۹
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس صنعت برنج و ماکارونی
مدیر فروشگاه اینترنتی برنج خوشه چین مطرح کرد:

ارسال سریع برنج با کیفیت و ارزان قیمت به تمام نقاط ایران

مدیر فروشگاه تخصصی جامع برنج ایران در گفت و گو با فودنا، با بیان اینکه نوع خرید، دغدغه های خاصی برای مشتریان به وجود می آورد، اظهار کرد: هرچه قیمت پرداختی برای کالا بیشتر باشد این دغدغه نیز بیشتر می شود.

وی تصریح کرد: گاهی علاوه بر قیمت، عوامل دیگری در انتخاب و خرید  یک کالا تاثیرگذار است اما  کیفیت مهم ترین عامل در جذب مشتری و خرید ایده آل قرار است.

وی افزود: اگر خرید مربوط به تغذیه باشد یقینا علاوه بر قیمت و کیفیت باید عامل مهم سلامت را نیز در نظر گرفت.
مدیر فروشگاه تخصصی جامع برنج ایران با بیان اینکه امروزه با پیشرفت تکنولوژی،  دیگر نمی توان مانند گذشته برای خرید وقت گذاشت، اظهار کرد: از همین رو فروشگاه های اینترنتی رونق خوبی پیدا کرده اند، در حوزه فروشگاه های اینترنتی علاوه بر قیمت، کیفیت و سلامت، سرعت ارسال کالا نیز در نظر گرفته شده است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: متاسفانه در حوزه خرید اینترنتی برنج عملا در ایران کار خاصی انجام نشده است و یا اگر هم اقدامی در فروشگاه های اینترنتی برنج انجام شده آنقدر با کیفیت پایین بوده که مشتریان را به خرید ترغیب نمی کند.
وی با بیان اینکه فروشگاه اینترنتی برنج خوشه چین تمرکز اصلی خود را روی کیفیت،سرعت و قیمت مناسب قرار داده است، اظهار کرد: نکته ی مهم برای خوشه چین کیفیت برنج است به گونه ای که در انتخاب نشان مختلف، حساسیت خاصی را به خرج میدهد و تمام تلاش خود را کرده تا بتواند برنجی را که در فروشگاه اینترنتی برای مشتریان عرضه می کند خالص، معطر و یک دست باشد تا مشتریان با خیال راحت خرید خود را انجام دهند، همچنین برای برنج های ایرانی ضمانت بازگشت قرار داده شده تا اگر مشتری از کیفیت آن ناراضی بود بتواند بازگرداند.
مدیر فروشگاه تخصصی جامع برنج ایران تصریح کرد: خوشه چین به علت اینکه بازار هدف بزرگی به وسعت ایران را پوشش و خریدهای زیادی از نشان های معروف انجام میدهد تخفیف های گسترده ای دریافت میکند لذا به همان قیمت محصول خریداری شده را در فروشگاه اینترنتی به فروش می رساند.
وی با بیان اینکه مشتریان با قیمتی به مراتب پایین تر از همه جا می توانند برنج مورد نظر خود را از خوشه چین خریداری کنند، اظهار کرد: خوشه چین با حذف واسطه ها و خرید مستقیم از تولیدکننده و عرضه مستقیم آن به مشتریان قیمت محصول را به شدت کاهش داده است.
مدیر فروشگاه تخصصی جامع برنج ایران در ادامه تاکید کرد: با توجه به ضرورت ارسال سریع، قسمت ارسال برنج در خوشه چین عملکردی عالی دارد، با انتخاب روش های ارسال برنج که در سایت تعبیه شده مشتری می تواند مدت زمان ارسال را تعیین و بدون نگرانی در زمان تعیین شده برنج خود را دریافت کند.
شایان ذکر است آدرس فروشگاه اینترنتی خوشه چین www.khoshechin.com/ است.

(دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶) ۱۶:۵۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها