یکشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۱:۲۴
سرویس : ماشین آلات صنایع غذایی
کد خبر : ۷۵۸۲۵
گزارشگر : ۳۵۱۴
فودنا
سرویس ماشین آلات صنایع غذایی

مخاطبان ISM و pro sweets همه دارای هدف تجاری هستند / کار آسان با ماشین آلات آسان کار

مدیر عامل ماشین سازی آسان کار در گفتگو با خبرنگار اعزامی به آلمان گفت: در نمایشگاه ISM تمام بازدیدکننده ها با هدف مشخص تجاری در نمایشگاه حضور پیدا می کنند و امکان مذاکره ها را در فضایی آرام ایجاد می کند.

به گزارش پایگاه خبری صنایع غذایی ایران، عبداله کریمی مدیرعامل ماشین سازی آسان کار به خبرنگار ما گفت: از دریچه نمایشگاه ISM به عنوان بزرگترین رویداد صنعت شیرینی و شکلات جهان با تمام فعالان و بزرگان صنعتی دنیا ملاقات و تعامل تجاری پیدا می کنیم.

نمایشگاه ISM و دستاوردها

نمایشگاه ism فضایی است که جدای از تجارت می توانیم جدیدترین دستاوردهای صنعتی دنیا را ببینیم و از نکات نوین آن برای تولیدات آینده استفاده کنیم.

ما 3 سال است که غرفه دار هستیم ولی سالهای قبل هم برای کسب تجربه و دیدن نوآوریها در این نمایشگاه حضور داشتیم.

پیشرفت دنیا و بخصوص آلمان لحظه ای است و از نکات بارز صنعت ماشین آلات در آلمان، ساخت دستگاه ها کوچک با کارایی و سرعت بالاست که کیفیت را نیز داراست.

نمایشگاه pro sweets به عنوان نمایشگاه ماشین آلات صنعت شیرینی و شکلات و نمایشگاه ISM   به عنوان بزرگترین رویداد یرینی و شکلات جهان همزمان از تاریخ 28 الی 31 ژانویه 2018 در محل نمایشگاه های کلن آلمان (koelnmesse ) برگزار شد.

 

آسان‌کار همانطور که از نامش برمی آید بسیر کارایی آسان را داراست و تولید کننده انواع دستگاه های بسته بندی عمودی، چهارطرفه، کاست دار، بالشتی، پرکن های مختلف، قوطی پرکن،توزین های مختلف، پودری و... و همچنین تولید خط پاپ کورن، پفک و غیره نیز در تولیدات مجموعه ما وجود دارد.

(یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶) ۱۱:۲۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها